Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met 800 euro in men hand koop ik ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Met 800 euro in men hand koop ik ...

[QUOTE=ydq473;2276657]
    Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht

Al bedankt voor dit antwoord. Maar dit topic gaat niet echt over mij. Ik wou eens nagaan wat jullie voor dit bedrag zouden kopen. Ik zelf ga waarschijnlijk voor de 450D met de twee IS kitlenzen gaan.
    Excellente keuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
      En dat ligt volgens jou aan dat toestel?
      Mijn ogen zullen het laatste jaar fel verslecht zijn zeker ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
        Maar als het niet de bedoeling is om je te helpen met een keuze, dan ga ik hier ook geen moeite doen om raad te geven.
        idem
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Hebben pas een fuif achter de rug. En de foto's met mijn DSLR met een 300 Euro lens erop zijn toch 10x beter van kwaliteit dan de foto's getrokken met de tientallen compactjes die aanwezig waren. Ook de geroemde pana was aanwezig.
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Mijn ogen zullen het laatste jaar fel verslecht zijn zeker ?
            Dat moet dan ja, want over die andere mogelijkheid gaan we het niet hebben hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
              dan kocht ik deze kit (819 €)

Studio73 heb ik nog niets dan goede ervaring mee...

Set met 2 goede kitlenzen, geheugenkaartje, statiefje, tas en reiniging inbegrepen

Ga je heeeeel veel plezier mee beleven!

Hier ben ik het volledig mee eens, de lenzen worden hier op BD wel eens wat minder goed genoemd, maar als beginner zal het wel even duren voor je tegen hun grenzen aanloopt. Tegen die tijd heb je dan voldoende ervaring, informatie en centjes om je te verbeteren.

Studio 73 of Foto Rubens (zijn dezelfde) hebben een hel goede reputatie en service.
              Gewoon doen zou ik zeggen.

Comment

Heb me daarstraks een 2de hands D5000 aangkocht met 18-55 vr kit, 2 gig geheugenkaartje en een tas voor 660 euro. Slechts 2 weken jong en volledig in garantie.
                De pret kan beginnen...

Comment

Proficiat, en succes met je nieuw speeltje
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

2)En weet iemand een goed winkel omgeving Diest, Tienen en Leuven met een goede service?
                    Net buiten de regio, maar zeker de moeite om eens langs te gaan -> foto konijnenberg
                    Net buiten de regio? Turnhout is een heel eind bollen vanuit Tienen. Ik rij sneller/liever naar Top-foto in Duitsland dan naar Fotokonijn. En daar ben je tenminste snel geholpen, iets wat van Fotokonijn niet kan gezegd worden (ooit al eens binnengeweest op een zaterdag?). Er is echter nog een winkel korterbij Tienen, namelijk in Sint-Truiden welke zijn prijzen in lijn laat vallen met Fotokonijn namelijk Robyns. Opgelet, er zijn er 2 die zo noemen in Sint-Truiden en het gaat wel degelijk om deze in de Stapelstraat en niet die op de markt. Ik heb er sinds oktober 2008 mijn D90 +18-105VR gekocht, een G10, een SX1 en een TZ7...en altijd +/- dezelfde prijs als Fotokonijn maar dan kortbij huis, goeie service en een vakman. Ik weet het, webshops zijn soms nog goedkoper maar ik vind het een voordeel om dichtbij huis te kopen in geval er een probleem is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ydq473 Bekijk bericht
                      Heb me daarstraks een 2de hands D5000 aangkocht met 18-55 vr kit, 2 gig geheugenkaartje en een tas voor 660 euro. Slechts 2 weken jong en volledig in garantie.
                      De pret kan beginnen...
                      pas nieuw en al tweedehands

afin, veel plezier ermee

Cubalistic : thanks voor de tip van Robyns... ken hem wel maar dacht dat die wel wat duurder zou zijn.
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

De pret kan beginnen...
                        Alternatief was geweest: een tweedehands D40 met kitlens voor 200 euro en een ticket naar Coyote Canyon...

Comment

Dan koop ik deze: meer camera dan je als beginner ooit opkan... Hou ik nog geld over voor accesoires!
                          http://www.digifotofreak.nl

Comment

De pret kan beginnen...
                            waar vind je zoiets? zo'n jonge occasie?
                            iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
                              waar vind je zoiets? zo'n jonge occasie?
                              Hoe raar het ook klinkt, deze kwam van een mindervalide persoon in een rolstoel en slechts een volledige functie had in één hand en hier dus niet fatsoenlik kon mee zoemen. Hij had deze gekocht voor dik 900 euro met alle opties bij robyns(stapelstraat) sint-truiden. In alle geval een zalig toestel.
                              Last edited by ydq473; 5 juni 2009, 21:56.

Comment

Hoe raar het ook klinkt, deze kwam van een mindervalide persoon in een rolstoel en slechts een volledige functie had in één hand en hier dus niet fatsoenlik kon mee zoemen. Hij had deze gekocht voor dik 900 euro met alle opties bij robyns(stapelstraat) sint-truiden. In alle geval een zalig toestel.
                                Tot zover dus het vermogen van de verkoper om de koper iet of wat in te schatten en deftig in te lichten over het aan te schaffen product.

'k Zou nogal wreed pist zijn 900 euro uit te geven en er uiteindelijk niets mee te zijn...
                                Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

Comment

Working...
                                X