Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Selphy printer CP530 bij konijnenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Selphy printer CP530 bij konijnenberg

Hallo allemaal

De beslissing is gemaakt, het word voor mij de canon eos1000D met kitlens 18-55mm IS en hierbij de selphy CP530 fotoprinter.
    Iemand ervaring met deze printer alsook de service van konijnenberg?
    Is dit een grote winkel of eerder een kleine speciaalzaak?
    Waarom vraagt die dit hoor ik jullie denken, wel ik ben van het verre limburg en ik overweeg om eens tot turnhout te rijden en wil er dan wel zeker van zijn dat ik daar een beetje vriendelijk behandeld word en dat ik er wat rond te kijken heb...

Ik ben eens benieuwd als er reactie op komt

Re: Canon Selphy printer CP530 bij konijnenberg

Ik ben dit weekend bij Konijnenberg Turnhout geweest. Heel vriendelijke bediening en druk (met nummertjes). Er werd ook vanalles gedemonstreerd aan kopers - ik heb wel geen printers zien demonstreren. Kleine winkel want het meeste staat in magazijn en wordt op bestelling afgehaald. Bij online bestelling krijg je een mailtje vanaf wanneer je mag ophalen/reservatie blijft 7 dagen staan. Prijzen nakijken op het internet (lenzen zijn bijv. zelfs goedkoper bij digicamshop.be).

Succes
    Filip
    Filip

Comment

Normaal bieden ze daar een goede service. je moet wel geduld hebben want de klanten voor jou krijgen ook tijd en aandacht van de verkopers

Het is een kleine winkel ja, maar er staat toch heel veel materiaal dat je kan bekijken. En de meeste camera's/lenzen hebben ze in voorraad. Dus je kan ze altijd wel bekijken.

Die printer is een van de betere om zelf foto's te drukken. En vandaag krijg je hem er bijna gratis bij. Dus dat is een goede keuze. De foto's zijn beter dan je ze bij een drukker kan krijgen. Maar kosten per stuk wel duurder. Reken dat 1 foto zo'n 30 cent kost met deze printer. Online kan je meestal wel voor zo'n 15 cent drukken (als je meerdere prints tegelijkertijd besteld). Het enige nadeel van de printer is dat je alleen kleine fotoformaten kan drukken.

Alvast veel succes met je aankoop. Maar denk eraan dat velen een kleine leercurve doormoeten voor het werken met een DSLR. Laat je niet ontmoedigen als de eerste dagen het lijkt alsof je compactje betere foto's trok. Mits wat oefening heb je snel prachtige platen.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

ja inderdaad het zal aanpassen zijn in het begin maar komt wel in orde.
        ik heb afgelopen 2 weken met mijn pa zijn Nikon D40 gespeeld en het bleef me bezighouden.
        Nu ben ik een geschikte rugzak aan het zoeken voor de canon
        liefst ene niet te duur en met plaats voor nog wat kleine extra's dus efkes alles doornemen.
        Ik sta zaterdag morgen om 09:00 aan de deur bij fotokonijnenberg.
        Als mijn pakket voorradig is tenminste want ik kreeg al een mail dat het in backorder moest geplaatst worden dus hopelijk gaat dit allemaal snel
        afwachten en geduld hebben dus...
        bedankt voor jullie reacties

groeten

Comment

Service Als je online besteld heb je je materiaal meestal heel erg snel behalve als iets niet in vooraad is. Dan kan het erg lang duren. De winkel in Turnhout is inderdaad redelijk klein maar er staat wel veel dings. Als je iets niet vind moet je het vragen want veel dings staat in het magazijn en niet in de winkel. Je kan ook altijd op hun site kijken of ze het in hun winkel op vooraad hebben

Comment

ahzo, dan is het nog afwachten geblazen, de camera is in webvooraad maar niet in winkelvooraad dus nu heb ik een mail gestuurd naar hun om te vragen wat ik mag verwachten van leveringstermijn. Want ik ga het pakketje afhalen in de winkel, ik heb het filmpje op hun site gezien met een video tour over de winkel, is wel een fijne winkel precies waar ze redelijk veel hebben.
            Nu is het dus afwachten he

Nu maar hopen dat alles vlot verloopt en ik inderdaad ook fijn geholpen word want ik ben nog maar een leek in digitale fotografie, heb natuurlijk wel ervaring met digitale compactcamera's maar thats it

Comment

In hun winkel hebben ze ook een redelijke voorraad aan tassen, rugzakken e.d.
              Dus die kan je daar op je gemak bekijken en kiezen.
              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

zojuist mailtje gekregen van konijnenberg dat ze pas donderdag weten als mijn bestelling in de levering zit.
                Spannend afwachten dus

hoop echt dat er die bijzit
                In het weekend was er nog webvooraad en geen winkelvooraad.
                Vandaag gekeken op de site en nu is webvooraad niet meer aanwezig en is de winkelvooraad van turnhout wel in bestelling geplaatst.
                Dus toch een kleine kans dat h'm der bij zit.

iemand een tip van tas die ik kan gebruiken voor mijn beginnend setje?
                ik zoek een betaalbare, niet te grote tas die eventueel op de rug kn gedragen worden en waar misschien nog wel plaats is voor een flesje drinken ofzo.
                iemand een aanrader?

Comment

Working...
                X