Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mede-gebruiker sony a200 / 300 / 350 gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mede-gebruiker sony a200 / 300 / 350 gevraagd

Hoi Hoi,

Vanmorgen de sony a200w besteld (18-70 / 75-300)... Ik denk 2 weken nog wachten...
    Maar je leert het snelst bij door met iemand samen foto's te gaan trekken met hetzelfde toestel... mijn vraag is logisch, is er iemand uit west vlaanderen die ook een alpha toestel bezit liefst 200/300 eventueel 350 om dan eens samen rond te tafel te zitten, wat uitleg te geven over het toestel, instellen enzo...
    ik wil mij gerust verplaatsen
    Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Re: Mede-gebruiker sony a200 / 300 / 350 gevraagd

als je nog ff kan wachten, ik wil ook de a200
    Panasonic dmc fz28

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skank Bekijk bericht
      als je nog ff kan wachten, ik wil ook de a200
      ik wacht

Comment

Ik zal volgende week ofzo mijn A200 toestel bestellen via konijnenberg ;-).

Nuja, ik ben een volkomen leek op het vlak van fotografie, dus veel info zal ik u niet kunnen geven .

Comment

Ik ben niet van West-Vlaanderen, maar voor vragen mag je altijd mailen .
          about.me/stijnv

Comment

Waarom alleen alpha bezitters voor deze uitleg? Alle camera's zijn in principe hetzelfde: iso, sluitertijd en diafragma en de rest is veel verzonnen om het gebruik makkelijker te maken, maar gelukkig zit op mijn camera niet die onzin.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Waarom alleen alpha bezitters voor deze uitleg? Alle camera's zijn in principe hetzelfde: iso, sluitertijd en diafragma en de rest is veel verzonnen om het gebruik makkelijker te maken, maar gelukkig zit op mijn camera niet die onzin.
              okéééééééé dan, alle gebruikers Iemand uit streek west vlaanderen?

Comment

Beste alfa-gebruikers in spé

Ik ben van Harelbeke (Kortrijk) en heb een alfa 350. (1,5 jaar ongeveer)

Wie weet kan ik jullie iets bijbrengen ?

Hoe zien jullie zit ? een privé cursus over digitale fotografie ?
                of eerder 'on the field' opnames maken en uitleg over de instellingen / resultaat ?

Laat maar iets weten ...

Luc

Comment

Working...
                X