Ik heb nog geen verstand van digitale spiegelreflexcamera's. Maar ik ga avondschool gaan volgen dus heb ik er een nodig. Nu zie ik dat bij dixons (nl) een nikon D60 met 18-55 en 55-200mm camera tekoop staat voor 499 euro . Is dit een goede koop en is het voordelig als belg een fototoestel tekopen in nl? En zijn er alternatieven voor deze prijs ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aankoop d60 nikon
Collapse
X
-
-
Re: aankoop d60 nikon
Prijs is goed, maar bij onze Noorderburen krijg je slechts één jaar garantie. In Belgie is dit wettelijk twee jaar.Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro
-
Inderdaad een scherpe prijs, maar zoals gezegd, heb je in Nederland maar één jaar garantie, er bestaan ook twee versie's van de 18-55, namelijk een VR en een niet VR, persoonlijk betaal ik liever wat meer bij een goede dealer, zoals bv. http://www.artencraft.be/TheDigitalE...t/default.aspx niet ver uit je buurt, en met een prima service.
Ook zou ik dan gaan voor iets beter glas, zoals een 18-135 bv. natuurlijk elk zijn zin hé.
Comment
-
bedankt voor de dealer. al bij al blijft het een moeilijke keuze voor een leek. heb het forum al langst alle kanten afgeschuimd en onder vindt hoe meer je zoekt hoe minder je het weet wat je wil. Ik denk dat er geen gouden regel is van dit moet je kopen als zo of zo wilt. Dus mocht er toch iemand zijn die mij de gouden raad kan geven van dit moet je kopen laat maar komen. Camera zal voor alle doeleinden moeten dien binnen en buiten . en prijs mag tussen de 500 a 600 euro kosten voor een volledige kit dat ik kan starten he. body en lens.
Comment
-