Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventuele verkoopprijs D70s?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eventuele verkoopprijs D70s?

Hallokes,

Nog een klein vraagje.
    Ik zou dus willen overstappen naar een D300...maar wat zou ik nog voor mijn toestel kunnen vragen? Kdenk dat ik al wel rond de 40.000clicks zit. Dus de D70s, incl 2batterijen, een 28-80 of 20-200objectief en een afstandsbediening. (miss zelfs nog m'n statief)

grtz

ps: toestel is bijna 4jaar oud.
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Re: Eventuele verkoopprijs D70s?

voor de body max 250€.
    Ik heb een paar maanden geleden ook een upgrade gedaan. Maar die 2 a 300 € die ik voor mijn oude D100 zou krijgen wegen niet op tegenover het veilige gevoel te hebben als je over een reservecamera beschikt.
    Plus dat een tweede camera altijd interessant is tijdens bvb reportagewerk, je kan op het tweede toestel een andere lens (groothoek of tele) plaatsen om niet voortdurend van lens te moeten veranderen.
    Mijn advies is dus toestel houden als reservecamera tenzij je die 250€ direct nodig hebt.

Waarom een reservecamera? Je zou de eerste niet zijn die een nieuwe camera koopt en die na x tijd defect is. Dan is het weken wachten op een herstelling. Ga dan eventueel een camera huren en je bent veel meer geld kwijt.

Comment

Bijhouden is hier de boodschap ! Kan je hooguit nog 250 Euro voor krijgen, een gezonde reactie is dan, ze krijgen dem niet voor 250 euro, 'k hou hem zelf !

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Is 250€ er trouwens niet wat over ? Voor 100€ meer koop je een nieuwe D60...
        Groeten,

Polleke

Comment

Ik denk inderdaad dat 200 euro een meer redelijke prijs is. Ik heb vorig jaar een d50 refurbished met een jaar garantie en 10 clicks gekocht voor 280 euro, inclusief kitlens.

Comment

Ik wilde dat geld miss bijleggen voor een fujiS5pro te kopen....
            Dan had ik ook 2body's....dusja...daarom dat ik es wou kijken wat ik er nog voor zou kunnen krijgen, ma dan incl objectief en extra batterij.

alvast bedankt voor de reacties
            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

mijn gedacht: verkopen die D70 voor wat je ervoor kan krijgen (+-200€?).

Hij zal toch in je kast blijven liggen eenmaal je die D300 gewoon bent, en binnen 6 maand beslis je waarschijnlijk alsnog van hem weg te doen en is hij nog minder waard...

Backup? tja, misschien wel, maar dan moet je hem ook altijd meedoen en batterij opgeladen houden hé... begin maar al te sleuren met 2 body's.

De mijne heb ik verkocht... en in mijn geval zou ik hem tot nu toe nog nooit gebruikt hebben. (mijn D300 heb ik 6 maand)

Maar je 't is zoals alles, iedereen zal wel een eigen mening hebben.

nayy

Comment

Tegenwoordig is er een overvloed aan toestellen zoals de D70 op de 2dehands markt .
                Als je er 200 euro van krijgt zal je tevreden mogen zijn denk ik.

Je kan hem natuurlijk bijhouden als backup, maar daar beslis je zelf over.
                Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Kga hem toch ma verkopen denk ik....waarschijnlijk incl een objectief en extra batterijen enz! Benieuwd of ik er toch nog iets voor kan krijgen, want hem hier ma laten liggen is ook wat gek! Dus toevallig geïnteresseerde mogen een bod doen. (staat ook al bij aanbiedingen)

Comment

Eerlijk gezegd, 40000 clicks ?
                    Wie wil zoiets nog

De mijne (D70) had er 38000 en ik heb hem op pensioen gezet

Misschien dat ik hem binnen enkel jaren met een zekere heimwee nog eens ter hande neem ?
                    Canikon 40D - D200, D300

Comment

Gezien het aantal clicks denk ik ook niet dat er veel kandidaten zullen zijn om hem aan te kopen.
                      En tegenwoordig is er voldoende keuze in die d70 toestellen.

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                      Eerlijk gezegd, 40000 clicks ?
                      Wie wil zoiets nog

De mijne (D70) had er 38000 en ik heb hem op pensioen gezet

Misschien dat ik hem binnen enkel jaren met een zekere heimwee nog eens ter hande neem ?
                      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

dan niet...ik bekijk het gewoon even!
                        niet geschoten is altijd mis!

Comment

Working...
                        X