Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300...nu kopen...of effe wachten?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D300...nu kopen...of effe wachten?

Hallokes,

Ik ben aan het denken om me vandaag de D300 te gaan kopen.
    Zou ik hem idd nu al kopen of zou ik nog een maand wachten, miss is er bij de solden wel een actie...of is de actie van nikon zelf nu het meest interessant?

grtz
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Re: D300...nu kopen...of effe wachten?

Als je kunt nu kopen (voor 14 juni) dan krijg je nog €100 op de body van Nikon terug. Met de solden waarschijnlijk niets.... maar ik heb wel geen glazen bol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
      Als je kunt nu kopen (voor 14 juni) dan krijg je nog €100 op de body van Nikon terug. Met de solden waarschijnlijk niets.... maar ik heb wel geen glazen bol
      kdacht aan hetzelfde
      maja, miss weet er iemand iets meer...
      als dit idd het beste is ga ik hem seffes nog vlug kopen, kheb namelijk een workshopje vandaag en dan kon ik hem al uittesten
      grtz
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Je kan altijd blijven wachten ...

Comment

is ook weer waar....ma ik bedoel...een maandje...of het verschil er echt zou zijn!?

Comment

cashback loopt op zijn eind
            $ zakt tov €

komt de d400

wie niet waagt ......... blijft maagd
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Net voor het grote verlof zijn er meestal promoties, iedere winkel heeft dan zijn folder klaar.

Ik zou wachten tot de d400 er echt komt. De prijzen van de d90 en d300 zijn al maanden redelijk stabiel.

D
              Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

en wanneer komt de D400? iemand al enig idee ong wanneer die zou komen en rond welke prijs deze zou liggen? grtz

Comment

Op Nikonrumors.com is er nu het 'gerucht' van de D300s, een 300 met videofunctie .... .

D
                  Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

ik zit met hetzelfde dilemma...
                    nu kopen met cashback en dadelijk kunnen testen & amuseren...
                    of wachten op de eventuele lancering van de D400 en dan de D300 aan een verminderde prijs aanschaffen...

maar wanneer gaat die D400 er komen? de geruchtenmolen draait al maanden en er wordt nog steeds niks concreets gemeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door virjinz Bekijk bericht
                      ...of wachten op de eventuele lancering van de D400 en dan de D300 aan een verminderde prijs aanschaffen...
                      euh... ga je echt aan de verleiding kunnen weerstaan een 'nieuwe' D400 te kopen in plaats van een 'oude' D300?
                      eerlijk?
                      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

En waarom niet tweedehands? je kan mooie toestellen kopen voor een aanvaardbaar bedrag van bv D700 of hoger upgraders

Comment

Ik heb me Zaterdag de D300 gekocht.
                          Ik werk er op hetzelfde princiepe mee als m'n D70s en toch heb ik hééééél andere kleuren enz! Ze zijn meestal allemaal heel erg donker. Snap er niets van, iemand enig idee hoe dit komt? Of is dit miss omdat ik alleen "centrum"gericht de belichting meet?

mvg

Comment

Ik zou zeggen, als een D300 aan je wensen voldoet, nu kopen, de D300 is toch een deftig toestel, en een perfecte alrounder, ligt goed in de hand, en maakt perfect bruikbare beelden, in mijn geval ervaarde ik de D300 als voor 95% evenwaardig aan mijn D3, dat wil dus zeggen, had ik geweten wat ik nu weet, dan was ik nooit overgeschakeld naar fullframe, maar ik had reeds de nodige objectieven, en ben een beetje zot.

Vroeger had ik de D200 en D300 met een 17-55 AF-S DX objectief en nog wat beter glas, en als ik eerlijk wil zijn, zie ik weinig verschil bij wat er uitkomt tegenover de D3, bij het grootste deel van mijn opnames zal niemand kunnen uitmaken welke met de D3, en welke met de D300 zijn gemaakt, maar ik fotografeer dan ook over het algemeen in betere lichtomstandigheden, en heb ook niet echt 9 frames per seconde nodig, ik spreek dus voor mezelf.

De D300 was op veel vlakken een grote stap vooruit tegenover de D200, en ik kan moeilijk geloven dat de komst van eventueel een vervanger of opvolger ook zo een grote stap zou zijn, tenzij je een filmfunctie als nodig zou achten.

Volgens mij heb je aan een D300 meer dan genoeg voor normaal gebruik, en deze is zeker zijn geld waard.

Comment

je hebt iets gemist demeyereg, kijk eens juist boven uw ......
                              « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Working...
                              X