Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik heb het heel zeker gelezen deze topic ,maar de laatste berichten hebben totaal niks meer met het onderwerp te maken en een Bingel die een serieuze vraag stelt wordt verwezen naar chit-chat.
    Dus verwijs dit gezever ook naar chit-chat of zet bingel zijn bericht terug.

    Groeten Rusty
    Ik haat vriendjespolitiek

    Comment


    • 'k vind dit anders toch ook wel een serieuze zaak hoor. stel je voor dat je je teen niet meer uit de pompbak krijgt. en dan hè. dan kun je de hele zwik uit de muur trekken en overal meesleuren. moeilijk autorijden gaat dat dan ook worden. of verschijn zo maar eens voor je familie op het kerstdiner. (alhoewel: in het geval van roadrunner gaat iedereen dan waarschijnlijk vinden dat zijn outfit er sterk op vooruitgegaan is in vergelijking met voorgaande jaren)

      Comment


      • Originally posted by the hustler... alhoewel: in het geval van roadrunner gaat iedereen dan waarschijnlijk vinden dat zijn outfit er sterk op vooruitgegaan is in vergelijking met voorgaande jaren


        @ John:ge moogt gerust zijn!!

        @ Rusty: voor mij mogen ze de topic gerust naar de chitchat verhuizen hoor.Geen enkel probleem mee.tom314 slaat hierboven de nagel op de kop:den Uytterhoeven heeft deze topic terug naar boven gehaald omdat hij het spijtig vind dat er te weinig gelachen wordt op BD en zoals Tom zegt om de verzuring een beetje tegen te gaan.Ik kon daarstraks op niks anders opkomen en ja,van het ene komt het andere.Ik zal het nooit meer doen.

        Maar ik kan je reaktie wel gedeeltelijk begrijpen al treft de mensen die zich hier wat amuseren geen schuld en J@n heeft uitvoerig uitgelegd hoe en waarom Bingel zijn topic werd verhuisd en dat werd door Bingel aanvaard.Zand erover zou ik zeggen!

        En als je de topic niet leuk vindt,lees hem dan niet. 't Is bijna Kerstmis...
        Danny's Photosite

        Comment


        • euh slecht nieuws jongens, roadrunner heeft voor kerstman gespeeld en zit weer vast



          Comment


          • ik denk dat dat met zo nen ouderwetse WContstopper (zo'n zuignap met steel) op te lossen is

            Comment


            • Originally posted by the hustler
              euh slecht nieuws jongens, roadrunner heeft voor kerstman gespeeld en zit weer vast




              zo'n dozijn fusées in zijn g.., en hij zal vlug beneden zijn

              Comment



              • Dank U,tom314.Had je nu mijn been ook niet kunnen ontharen?
                Anders komt seffens Natalia weer met haar 1000-dingendoekjes op de proppen om dat te doen.(dat ze daar zelf nog niet aan gedacht heeft is me echt een raadsel.
                Ja, ik HEB eraan gedacht, maar had er geen zin in om erover te beginnen. Dat doe ik pas weer als ik er ECHT 1 voor je heb gevonden...

                Waarschijnlijk heeft ze daar haar sensor mee willen poetsen en is er daardoor natuurlijk nog meer stof op gekomen.Het staat nochtans op de verpakking:"Deze 1000-dingendoekjes zijn goed om 1000 dingen mee te doen,maar de sensor van een Nikon D100 poetsen is er NIET bij.Sommige mensen lezen ook nooit een handleiding hé
                Oei, nu kom je dom over, Roadrunner ... iedereen (ja toch, iedereen?) weet dat 1000 dingen doekjes gemaakt zijn van rubber. Ze zijn speciaal ontwikkeld voor het openen van glazen potten met daarin bv groenten. Uiteraard kunnen dombo's die hun filters te vast draaien ze ook gebruiken, wat ons weer terug brengt bij dit subforum, Camera's en Accessoires.

                Comment


                • Originally posted by the hustler
                  euh slecht nieuws jongens, roadrunner heeft voor kerstman gespeeld en zit weer vast




                  Gecontroleerd laten uitbranden zou de Stef zeggen .
                  't is maar dat zo een schouw slecht trekt en dat is gevaarlijk voor de bewoners.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • Originally posted by Lazy Charles

                    Gecontroleerd laten uitbranden zou de Stef zeggen .
                    't is maar dat zo een schouw slecht trekt en dat is gevaarlijk voor de bewoners.
                    @ Charles: en ik dan? Gecontroleerd laten uitbranden...

                    @ Natalia:ja,heel dom van me.Heb er nooit aan gedacht dat die doekjes van rubber waren.Nu valt mijne frank pas en ik heb er altijd hard mee gelachen maar eigenlijk onterecht.Maar ne mens kan niet alles weten,zeker niet als je vast zit in ne lavabo of in een schouw.Dan is je wereldbeeld nogal beperkt!
                    Danny's Photosite

                    Comment


                    • Blijkbaar is alles en iedereen los want ik hoor hier niks meer.
                      Eind goed,al goed

                      Allé dan,tot ziens plezante topic!Dat er zo nog veel mogen komen (als we op café zitten zeggen we dat ook altijd )
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • Originally posted by roadrunner
                        Originally posted by Lazy Charles

                        Gecontroleerd laten uitbranden zou de Stef zeggen .
                        't is maar dat zo een schouw slecht trekt en dat is gevaarlijk voor de bewoners.
                        @ Charles: en ik dan? Gecontroleerd laten uitbranden...


                        Wat had je gedacht Roadrunner Het zijn toch feestdagen, eens iets anders dan gevulde kalkoen
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                        Comment


                        • Hei Uyterhoeven waart ge bij gelezen ?
                          Nog ene denk ik dat niets anders te doen heeft ...


                          Comment


                          • Ik was aan het genieten van mijne congé en was een beetje mijne laptop aan het opkuisen. Plots vond ik deze topic tussen één van mijn bookmarks en van het één kwam het ander.
                            Sorry als het een paar mensen op de zenuwen heeft gewerkt, maar vergeet niet dat lachen gezond is en blijft.
                            Een zalige kerst toegewenst aan iedereen.
                            Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                            Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                            Comment


                            • Originally posted by Uytterhoeven
                              Sorry als het een paar mensen op de zenuwen heeft gewerkt, maar vergeet niet dat lachen gezond is en blijft.
                              Een zalige kerst toegewenst aan iedereen.
                              Merci.Ook beste wensen!En wat mij betreft ook sorry aan de mensen bij wie het op hun zenuwen heeft gewerkt maar ik denk dat er meer mensen plezier aan beleefd hebben dus....voor diegenen die het echt niet te pruimen vonden zal ik mijn kaartje hier nog ne keer posten...

                              Danny's Photosite

                              Comment


                              • Dat is nog eens een origineel kerstkaartje si!!

                                Comment

                                Working...
                                X