Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts


  • Hmmz, dit had ik wel niet verwacht, zo'n snelle reacties.

    Dé beste manier om iemand zijn voet los te krijgen is een pot kokend of toch zeer heet water op zijn voet gieten. Ik kan je garanderen dat die voet loskomt met een driedubbele salto erbovenop.




    Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
    Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

    Comment


    • EN het putje waar de teen in vastzat is ook weg..........zeker ook hars voor gebruikt?

      Comment


      • Originally posted by tom314
        waar gehakt wordt, vallen spaanders hé Cois.

        btw, hoe kende gij roadrunners voeten zo goed ?
        Ne....ne zou niet hé,hé..hé.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • Originally posted by Uytterhoeven

          Hmmz, dit had ik wel niet verwacht, zo'n snelle reacties.
          Tja,jij hebt het vuur aan de lont gestoken en nu zijn ze weer niet te houden hé. Al die gasten die van hun vrouw thuis niks mogen zeggen komen hier nu 1)naar mijn knappe voet kijken
          2)hunne zeg hier doen
          3)hun sadistische neigingen hier botvieren (breekhamer,jeep,kokend water,hars op je benen smeren,stukken van je voet photoshoppen...)Wie weet wat staat me nog allemaal te wachten?
          Danny's Photosite

          Comment


          • Mensen , mensen , mensen !! Voordat jullie die arme RR uit zijn penibele situatie gaan helpen , denk ten eerste aan jullie eigen veiligheid !!!!! Dat is de eerste prioriteit !

            Klik HIER !!! Het is voor jullie eigen bestwil !!





            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • Hanske gij kent de voeten van RR nog beter dan ik.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • Originally posted by Cois
                Hanske gij kent de voeten van RR nog beter dan ik.
                De Belgische Tenenkaas is nu eenmaal berucht en beroemd in heeeeeeel Nederland
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • Zeg Hans,ik heb je altijd ne vriendelijke kerel gevonden maar....nu daal je toch wel heeeel hard in mijn achting (ik had precies beter wat anders verzonnen,maar nu is het te laat natuurlijk... )
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • Originally posted by roadrunner
                    Zeg Hans,ik heb je altijd ne vriendelijke kerel gevonden maar....nu daal je toch wel heeeel hard in mijn achting (ik had precies beter wat anders verzonnen,maar nu is het te laat natuurlijk... )
                    Gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer Mocht ik U echter in uw ontegenzeggelijke vriendelijkheid gekrenkt hebben ...... Dan bied ik hierbij mijn welgemeende en oprechte , recht uit het hart komende , nederige excuses aan

                    Maar grappig blijft tie
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • Originally posted by Hanske

                      Gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer Mocht ik U echter in uw ontegenzeggelijke vriendelijkheid gekrenkt hebben ...... Dan bied ik hierbij mijn welgemeende en oprechte , recht uit het hart komende , nederige excuses aan

                      Maar grappig blijft tie
                      Ne grappige Ollander.Dat we dat nog mogen meemaken
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • Nie te doen, gelachen dat thuis stond te daveren...
                        .....Dyslexie.......

                        Comment


                        • Originally posted by tom314
                          Voila.

                          En zeg nu eens: "Dank U, tom314"



                          edit: 10 minuutjes wringen en ie was los
                          Dank U,tom314.Had je nu mijn been ook niet kunnen ontharen?

                          Anders komt seffens Natalia weer met haar 1000-dingendoekjes op de proppen om dat te doen.(dat ze daar zelf nog niet aan gedacht heeft is me echt een raadsel.Waarschijnlijk heeft ze daar haar sensor mee willen poetsen en is er daardoor natuurlijk nog meer stof op gekomen.Het staat nochtans op de verpakking:"Deze 1000-dingendoekjes zijn goed om 1000 dingen mee te doen,maar de sensor van een Nikon D100 poetsen is er NIET bij.Sommige mensen lezen ook nooit een handleiding hé )
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • Ik begrijp er de ballen van ,Bingel stelt een serieuze vraag en wordt naar chit-chat gedonderd en dit gezwans en gezever mag hier gewoon blijven staan?
                            2maten en 2 gewichten?

                            Groeten Rusty
                            Ik haat vriendjespolitiek

                            Comment


                            • Originally posted by Rusty
                              Ik begrijp er de ballen van ,Bingel stelt een serieuze vraag en wordt naar chit-chat gedonderd en dit gezwans en gezever mag hier gewoon blijven staan?
                              2maten en 2 gewichten?

                              Groeten Rusty
                              Wees maar gerust.

                              btw, als je alles had gelezen, had je gezien dat dit oorspronkelijk een "camera-accessoire"-topic was, dat ontspoord was en terug heropend om de verzuurde reacties tegen te gaan..

                              blijkbaar toch nog mensen die het niet snappen...
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

                              Comment


                              • Weeral te laat, ik wilde net Destop aanbevelen, houd de lavobo en de sifon proper.
                                Albums
                                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                                Comment

                                Working...
                                X