Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als ik het goed zie, zie ik wel wat beschadigingen van andere pogingen
als je goed kijkt naar de eerst geposte foto(gepost van roadrunner), dan zie je die beschadigingen ook al...
Dat zijn de tandafdrukken van den Teddy. Daar is toen vanalles mee geprobeerd geweest, eerst een scheutje becherovska erop, toen de roadrunner langs de ene en de Teddy langs de andere kant.....
Heb toen nog een plakkertje op ene z'n oor moeten plakken , en het meubelair een beetje terug moeten zetten
Joepie, weer ne gelukkigen erbij.
Allee, mijnen uitleg van vroeger, klopt hier grotendeels.
PS, Roadrunner, moest ik van U zijn, zou ik toch die nickname veranderen. Je hebt niet veel roads gerund, dus, ik stel voor dat je beter RINGFITTER zou gebruiken
Al eens aan een volgende thread gedacht (objectief dat niet meer van je toestel kan, of de geheugenchip die je er niet meer kan uithalen ?)
@ wimvan,ja,ringfitter zou wel origineel zijn.Maar ik verkies toch roadrunner. Momenteel kan ik niks naar de vaantjes helpen want ik zit zonder camera.Ik kan enkel die twee ringen terug in elkaar draaien als ik me verveel maar dan steken de mensen die me geholpen hebben mijne kop in die speciale draaibank vrees ik. En dan hebben ze nog gelijk ook!
@ Jochen:misschien tegen nieuwjaar.Dan kan ik nen speciale oudejaarstopic openen : Te koop: speciale ringenset voor in de kerstboom.
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
Hey Roadrunner, wat was me dat een nachtmerry. Gelukkig dat er nog BD bestaat. Proficiat voor de goeie afloop en niet in het minst voor de behulpzame BD'ers.
Comment