Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSC-V1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DSC-V1

Wie heeft ervaring met Sony DSC-V1? Had vorige maand de Canon G3 besteld bij privat-shop24.com en na veel emails en faxen kreeg ik gisteren volgend mailtje
    "Hallo,
    da wir anscheinend keine g3 mehr bekommen können stornieren wir hiermit ihre bestellung.
    Wir bitte die unannehmlichkeiten zu entschuldigen.
    Beste Grüße aus dem Saarland"
    Leuk is anders, ik moest hem vorige week gehad hebben voor de geboorte van mijn eerste spruit maar heb dus alles analoog moeten afwerken ;-)
    Ik heb op www.dpreview.com de review gelezen van de sony en die ziet er niet slecht uit in vergelijking met Nikon 5400 en G5 (boven mijn budget) en bij topvision kan ik hem kopen net binnen mijn budget.
    Dus als iemand hier positieve (of negatieve) ervaring mee heeft: laat maar horen.
    Merci gasten.

Originally posted by koenvdc
    Wie heeft ervaring met Sony DSC-V1? Had vorige maand de Canon G3 besteld bij privat-shop24.com en na veel emails en faxen kreeg ik gisteren volgend mailtje
    "Hallo,
    da wir anscheinend keine g3 mehr bekommen können stornieren wir hiermit ihre bestellung.
    Wir bitte die unannehmlichkeiten zu entschuldigen.
    Beste Grüße aus dem Saarland"
    Leuk is anders, ik moest hem vorige week gehad hebben voor de geboorte van mijn eerste spruit maar heb dus alles analoog moeten afwerken ;-)

Hoeveel G3's wil je hebben ?
    Ik heb op www.dpreview.com de review gelezen van de sony en die ziet er niet slecht uit in vergelijking met Nikon 5400 en G5 (boven mijn budget) en bij topvision kan ik hem kopen net binnen mijn budget.
    Dus als iemand hier positieve (of negatieve) ervaring mee heeft: laat maar horen.
    Merci gasten.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Als je kan mag je mijn er één nieuw aan max 550 Euro leveren (ik wil hem zelfs bij jou in de winkel komen ophalen), dat was ook de prijs bij topvision maar volgens hen wordt hij niet meer gemaakt, en ja ik kan de G3 hier om de hoek en in de makro ook nog kopen voor 700 Euro maar mijn budget is nu eenmaal beperkt tot +/- 500 Euro...

Comment

Originally posted by koenvdc

Als je kan mag je mijn er één nieuw aan max 550 Euro leveren (ik wil hem zelfs bij jou in de winkel komen ophalen), dat was ook de prijs bij topvision maar volgens hen wordt hij niet meer gemaakt, en ja ik kan de G3 hier om de hoek en in de makro ook nog kopen voor 700 Euro maar mijn budget is nu eenmaal beperkt tot +/- 500 Euro...
        Hallo Koen,

Persoonlijk is de DSC-V1 veel compacter en eleganter. Hier eentje uitgerust met de teleconverter.

Comment

Persoonlijk is de DSC-V1 veel compacter en eleganter.
          die kan je idd zo in je broekzak steken...valt nie op....

Comment

Originally posted by w00ha
            Persoonlijk is de DSC-V1 veel compacter en eleganter.
            die kan je idd zo in je broekzak steken...valt nie op....
            Dat klopt want de lens schroef je er zo af.
            en in deze tas stop je de camera weg.

Comment

Working...
            X