Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50D besteld bij redcoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 50D besteld bij redcoon

Voila ik heb beslist.
    Mijn Canon 20D was defect en de herstel kosten zijn 790 euro.
    Gelukkig is hij verzekerd en heb ik de keuze tussen herstellen of bedrag van herstelkosten - 10% ontvangen.
    Als ik hem laat herstellen is de 2e hands waarde van een 20D veel minder dan het bedrag van de herstelling.

Ik heb dan maar beslist om een nieuwe Canon 50D online te bestellen bij redcoon.be voor 811,91 euro.Verzending incl.komt dit dan op 820,99 euro.

Iemand ervaring met recoon?
    Ik heb voor de europese versie gekozen = engelse handleiding.Was wel stuk goedkoper dan NL versie.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Canon 50D besteld bij redcoon

Hoeveel betaal jij voor die verzekering ?

Comment

Dacht iets van 120 euro per jaar.

Voor al mijn Lenzen ; filters ; fototassen en body natuurlijk.

Mir

Comment

Da's een goeie deal, met die verzekering
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Ik heb mijn A300 ook via redcoon gekocht..
          Maandag geld gestort, dinsdag bericht dat hij verscheept was en woensdag stond de camion thuis

Ik ben er heel tevreden van
          Canon 5D2 en wat glas

Comment

Ale ik heb het vandaag online betaald dus zal tegen dinsdag wel op hun rekening staan.
            Nu nog hopen dat de verzekering snel met centen over de brug komt
            Ik kon niet langer zonder camera vandaar

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Ale ik heb het vandaag online betaald dus zal tegen dinsdag wel op hun rekening staan.
              Nu nog hopen dat de verzekering snel met centen over de brug komt
              Ik kon niet langer zonder camera vandaar

mir
              Wil je niet plagen maar....volgende week een korte week.

Comment

Verdorie ge hebt gelijk was het al vergeten!

btw hoe ist met de fabbe?Wanneer hoor ik u nog eens?

mir

Comment

Verdorie ge hebt gelijk was het al vergeten!

btw hoe ist met de fabbe?Wanneer hoor ik u nog eens?

mir

Zeer goed. Maar op radio is het maar poverkes. Meer actief tijdens de winter. Succes met de nieuwe body. Hopelijk heb je hem snel.

Comment

Verdorie camera is aangekomen.
                    Is een EU model dus handleiding in Engels of Duits. volgens de site.
                    Er zitten 4 handleidingen bij Magyar Poliski Cesky en slovensky

Dus geen Engels of Duits.
                    De doos van de camera is een van de kit versie met es-s 18-200 IS.
                    Hebben ze bovenaan een stickertje geplakt nur body.

Ik heb naar redcoon gebeld,ze kunnen me geen Engels boekje opsturen.
                    Ik kan eventueel wel de camera terugsturen.Of ze sturen me een link naar de canon site waar de Engelse handleiding staat,of ze printen een Engelse voor me uit en sturen die op.

Ik heb ondertussen de NL handleiding gedownload en kan wel even verder.
                    Maar had handig geweest dat er een Engelse manual in boek vorm bij zat.

En nu lezen en alles eens uitproberen.

mir

Comment

Verdorie camera is aangekomen.
                      Is een EU model dus handleiding in Engels of Duits. volgens de site.
                      Er zitten 4 handleidingen bij Magyar Poliski Cesky en slovensky

Dus geen Engels of Duits.
                      De doos van de camera is een van de kit versie met es-s 18-200 IS.
                      Hebben ze bovenaan een stickertje geplakt nur body.

Ik heb naar redcoon gebeld,ze kunnen me geen Engels boekje opsturen.
                      Ik kan eventueel wel de camera terugsturen.Of ze sturen me een link naar de canon site waar de Engelse handleiding staat,of ze printen een Engelse voor me uit en sturen die op.

Ik heb ondertussen de NL handleiding gedownload en kan wel even verder.
                      Maar had handig geweest dat er een Engelse manual in boek vorm bij zat.

En nu lezen en alles eens uitproberen.

mir
                      Aan een vrij schappelijke prijs kan je bij ETB toch een handleiding kopen ?

Comment

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je als bezitter van een 20D je weg niet terugvindt ?
                        Ikzelf kom van Nikon * en op een uurtje tijd had ik het toestel (weliswaar een 40D) al behoorlijk onder controle zonder handleiding
                        (er zijn natuurlijk altijd wel details die je pas later ontdekt)
                        Er zijn trouwens van die filmpjes te vinden die een erg duidelijke uitleg verschaffen

* geen overstap, wel aanvulling
                        Canikon 40D - D200, D300

Comment

Natuurlijk lukt het wel,maar wou het even kwijt.
                          Ben nu op de laserprinter de NL handleiding aan het uitprinten 4 bladzijden per A4 vel zal dus nog meevallen.

Verder hier al wat testjes gedaan en wow wat een toestel!
                          Wel jammer dat je bij live view op de af-on knop moet drukken om scherp te stellen.
                          Maar ik denk dat ik live biew niet vaak zal gebruiken.
                          De auto iso is ook handig hier binnen foto's genomen op iso1600 en die zien er nog goed uit,ruis valt goed mee.
                          Wat een verschil met mijn 20D.En dat lcd scherm super!!
                          Ben weg ga nog wat verder gaan spelen,vrijdag had ik in gedachten om naar Olmense zoo te gaan,meteen een goede lokatie om hem eens te testen in the field

mir

Comment

Working...
                          X