Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dode pixel(erg of niet)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dode pixel(erg of niet)

Hoi iedereen,

Ik zit sinds gisteren met een dode pixel op mijn lcd-scherm van mijn 870 ixus is en als je de foto's bekijkt achteraf zie je hem ook...hij valt nu wel niet echt op,en als je het niet weet zul je het waarschijnlijk niet merken...

Maar kan dit kwaad? en is dit het begin van meerdere na een tijd?
    kan ik daar mee terug gaan naar het verkooppunt?

groetjes Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Re: dode pixel(erg of niet)

Met 1 dode pixel ga je van een kale reis terugkomen vrees ik.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik zat overlaatst met een 'hot pixel'... Ik ben dan naar procirep geweest in Brussel en na enkele dagen kreeg ik telefoon dat m'n toestel gemaakt was. Op de bon stond: herstellen pixel, update software, reinigen sensor, ijken toestel & nazicht toestel. Niks moeten betalen want was nog garantie. Je moet zelf heen en terug rijden maar het gaat sneller omdat je rechtstreeks bij de bron gaat natuurlijk Als je nog garantie hebt neem je best je aankoopfactuur mee of kasticket, als je dit niet hebt zal het afdokken worden.

Procirep-Belux
      Bourgetlaan 50
      1130 Brussel
      België

Comment

Bedankt allen,ik weet eigenlijk niet of het een dode pixel is...ik zie zo een heel klein groen puntje op mijn lcd-scherm....maar echt wel heel klein...op de foto valt het bijna niet op...en als je het niet weet zie je het niet..

Grtz Dirk
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Als je het ziet op je foto zal het toch geen dode pixel zijn, want anders zou je het toch enkel op de lcd scherm zien?
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
            Als je het ziet op je foto zal het toch geen dode pixel zijn, want anders zou je het toch enkel op de lcd scherm zien?
            Kan een sensor geen dode pixel hebben?
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
              Kan een sensor geen dode pixel hebben?
              Ik ben nog een grote leek in de DSLR wereld, dus ik dacht van niet
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Working...
              X