Iemand ervaring met garantie bij Canon? Wordt dit snel en correct afgehandeld?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon garantie
Collapse
X
-
-
Re: Canon garantie
Hallo Olivjee,
Alle grote merken presteren om en nabij hetzelfde in het behandelen van garantiegevallen. Ook daarin wordt concurrerend gewerkt.
U zult geen problemen ondervinden als uw probleem duidelijk binnen de garantieregels valt én uw dealer of handelaar naar behoren meewerkt.
Zit u in een "grijs" gebied, dan kán het moeilijker gaan.
Ikzelf heb, gelukkig maar één, goede ervaring met een Canon Service punt.
Ik zit behoorlijk in het grijze gebied (gekocht in buitenland...), maar met rechtstreeks contact snel en zeer correct behandelt.
Dit is míjn ervaring, velen zullen dit kunnen delen.
Er zullen ook andere ervaringen zijn, helaas. Maar ik vrees dat dit voor ieder merk geldt.
Nou ja, misschien niet voor merken als Hasselblad en dergelijke...
Groet
Adrie
-
Re: Canon garantie
Ik heb laatst een objectief laten herstellen bij ETB. ik ben er al een paar keer geweest, vooral omdat ik mijn sensorcleaning aan hen overlaat (na eerst zelf te klungelen).
Ik heb goede ervaringen met die mensen. Ze werken correct, en ze rekenen niets teveel aan. Je gaat wel best zelf naar ETB in Roosendaal, want als je 't aan een winkelier overlaat weet je niet wat er nog extra aangerekend wordt, en hoelang het duurt eer je je toestel inhuurt.
Nu, die herstelling was niet onder garantie, maar wees gerust dat je winkelier niet zelf zal opdraaien voor iets wat ETB niet meer onder garantie wil doen, dus slechter kan het niet zijn.
Dave
Comment
Comment