Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leica bijzonder?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: leica bijzonder?

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
    Ik kan me niets anders herinneren!
    Ik zie dat je met pensioen bent. Dan ben je snel binnengelopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
      Da's ook wel een beetje onzin
      Hij zit op het moment nogal analoge fotografie te promoten (waarschijnlijk om dat bij de digitale weing nieuws/verbeteringen te verwachten zijn)
      En niemand verdient grof geld aan de (analoge ) camera's die hij promoot
      Hij heeft nogal actie gevoerd tegen de hoge prijs van de D3X en daar krijgt hij echt geen geld van van Nikon
      KR verdient zijn geld met zijn advertenties en donaties. Advertenties leveren geld op op basis van bezoekers en doorklikken. Het doel is dus om zoveel mogelijk bezoekers op zijn site te krijgen en daarvoor is hij bereid om zowat alles op zijn site te schrijven. Is er een nieuwe rumour over een Nikon D4, dan maakt KR een artikel met als titel 'Nieuwe Nikon D4', met daaronder het 'nieuws' dat hij een rumour heeft gehoord, maar dat zolang Nikon die niet bevestigd hij (KR) dat ook niet zal doen. Vindt hij een obscuur fototoestel van 30 jaar oud op een rommelmarkt, dan zal hij daar een 'beoordeling' over schrijven. Kwestie van nieuws op zijn site te hebben en traffiek te creëren. Zijn boycotactie van de D3x was hilarisch. Hij was er echt van overtuigd dat Nikon dankzij hem geen toestellen meer verkocht. Ja, er staat af en toe iets correct of interessant op zijn site, maar vind dat maar eens terug tussen de diaree aan zever. Ik vond zijn 'handleiding' voor de D70 indertijd bruikbaar, maar die kwam natuurlijk niet in de buurt van het boek van Thom Hogan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
        KR verdient zijn geld met zijn advertenties en donaties. Advertenties leveren geld op op basis van bezoekers en doorklikken. Het doel is dus om zoveel mogelijk bezoekers op zijn site te krijgen en daarvoor is hij bereid om zowat alles op zijn site te schrijven. Is er een nieuwe rumour over een Nikon D4, dan maakt KR een artikel met als titel 'Nieuwe Nikon D4', met daaronder het 'nieuws' dat hij een rumour heeft gehoord, maar dat zolang Nikon die niet bevestigd hij (KR) dat ook niet zal doen. Vindt hij een obscuur fototoestel van 30 jaar oud op een rommelmarkt, dan zal hij daar een 'beoordeling' over schrijven. Kwestie van nieuws op zijn site te hebben en traffiek te creëren. Zijn boycotactie van de D3x was hilarisch. Hij was er echt van overtuigd dat Nikon dankzij hem geen toestellen meer verkocht. Ja, er staat af en toe iets correct of interessant op zijn site, maar vind dat maar eens terug tussen de diaree aan zever. Ik vond zijn 'handleiding' voor de D70 indertijd bruikbaar, maar die kwam natuurlijk niet in de buurt van het boek van Thom Hogan.
        Ik denk dat er meer onzin over Ken Rockwell wordt verkondigd, dan er onzin is die hij zelf verkondigd.

Op de fotofora is hij de publieke pispaal (vooral door na-aperij), maar dat zal Ken een rotzorg zijn.
        Allemaal gratis publiciteit, zijn site word er alleen maar meer door bekeken kassa dus.
        Last edited by Krasser; 2 juni 2009, 17:07.

Comment

Met Leica fototoestellen geen ervaring, maar ik zit nog regelmatig met heimwee te denken aan mijn Panasonic bridges. En daar is de lens toch maar een samenwerking van Leica en Panasonic. Wat moet echt Leica glas dan wel niet zijn.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krasser Bekijk bericht
            Ik denk dat er meer onzin over Ken Rockwell wordt verkondigd, dan er onzin is die hij zelf verkondigd.

Op de fotofora is hij de publieke pispaal (vooral door na-aperij), maar dat zal Ken een rotzorg zijn.
            Allemaal gratis publiciteit, zijn site word er alleen maar meer door bekeken kassa dus.
            Leg eens uit Krasser.
            Waar stond de onzin?

Comment

Leg eens uit Krasser.
              Waar stond de onzin?
              Die onzin was meer in het algemeen bedoeld.
              Maar leg dan eens uit, diarree??

Comment

Ken Rockwell presteert het zelfs om reviews te schrijven over camera´s die hij nog nooit zelf in handen gehad heeft.. dus vandaar dat ik er een ZAK ZOUT naast zet..(mss zelfs wel een kiepwagen met zout)

Comment

Die onzin was meer in het algemeen bedoeld.
                  Maar leg dan eens uit, diarree??
                  Ok, dit bijvoorbeeld: http://www.kenrockwell.com/tech.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                    Ken Rockwell presteert het zelfs om reviews te schrijven over camera´s die hij nog nooit zelf in handen gehad heeft.. dus vandaar dat ik er een ZAK ZOUT naast zet..(mss zelfs wel een kiepwagen met zout)
                    Welke camera? Onderbouwing graag.

Comment

Euh en wat heeft dat met diarree te maken?

Kijk, meneer Rockwell overdrijft wel eens een beetje. Gaat wel eens een beetje kort door de bocht.

Maar ik wil wel eens aantoonbare onzin zien, aan de hand van een concreet voorbeeld.
                      Moet niet zo moeilijk te vinden zijn toch?

En eh nee bovenstaande quote is geen concreet voorbeeld.

Comment

Euh en wat heeft dat met diarree te maken?

Kijk, meneer Rockwell overdrijft wel eens een beetje. Gaat wel eens een beetje kort door de bocht.

Maar ik wil wel eens aantoonbare onzin zien, aan de hand van een concreet voorbeeld.
                        Moet niet zo moeilijk te vinden zijn toch?

En eh nee bovenstaande quote is geen concreet voorbeeld.
                        En hiermee zijn er weer wat meer clicks op BD, goed voor de site

Comment

KR heeft een eigen, unieke mening, vermakelijk,en enorm leuk om te lezen, maar regelmatig spreekt hij zichzelf tegen.. volgens KR kun je met een wegwerpcamera even goede beelden maken als met een dslr, hij prijst de 18-200 VR aan als zijnde de allerbeste lens, terwijl hij in andere topics loopt te vertellen dat hij meerdere pro-body's en lenzen tot zijn beschikking heeft..
                          Alle camera's met de verkeerde sync.speed zijn volgens hem bagger, in JPEG schieten is beter dan in RAW volgens hem, leica is rotzooi voor de snobs, statieven zijn volgens hem niet meer nodig, zelfs bij nachtopnames niet, een strap gebruiken met het logo van je cameramerk is belachelijk, want waarom reclame maken voor nikon, canon, oid, terwijl hij van alle kanten zowel gesponsord wordt door met name nikon en op allerlei wijzes sponsoren zoekt voor zijn site..
                          Zelfs bij Nikonians wordt hij niet al te serieus genomen,.. op sommige punten heeft hij mss wel gelijk, maar KR spreekt voornamelijk voor zichzelf en uit zijn eigen ervaringen, op zich niets mis mee, maar het hoeft nog niet de absolute waarheid te zijn..

ik lees KR regelmatig met een grote glimlach, en neem eea met een zak zout, zoals ik eigenlijk met alle reviewers doe...

Comment

Ken de man niet, maar het lijkt alsof je enkele "trollen" beschrijft die hier ook rondhangen!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Sommigen, zijn "echt" héél goed in het kiezen van hun Nick.
                              « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Working...
                              X