Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe alpha's?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe alpha's?

Latest update May 7th: Sony Style pages are starting to show this header picture, which shows three new models all sharing an unusual handgrip design and using the new lenses: Note - the new models have handgrip sensors or appear to - maybe the nickel problem has been conquered. Also note the radical shift in
    [COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]

Re: nieuwe alpha's?

Ondertussen is er meer info ...

Comment

Bedankt voor de link .

De handgreep ziet er een beetje vreemd uit, maar als het goed in de hand ligt...
      De menu's hebben ook een makeover gekregen maar op het eerste zicht blijft al de rest zowat hetzelfde, dus zeker geen reden om te upgraden voor huidige Alpha 200/300/350 gebruikers.

Het zou wel leuk zijn als de opvolger van de Alpha 700 live view kreeg.
      about.me/stijnv

Comment

ze hebben het wel over memory stiks ipv cf kaarten
        er gaan zelfs geruchten over een a1000
        [COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]

Comment

Sony confirms new Alpha 230, 330 and 380 mainstream DSLRs
          about.me/stijnv

Comment

Volgens Macworld uk zullen de nieuwe Alpha's niet beschikbaar zijn als body only :

Lijkt me vreemd, dat je sowieso verplicht wordt van een kit te kopen met een lens die je misschien nooit zal gebruiken...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Volgens Macworld uk zullen de nieuwe Alpha's niet beschikbaar zijn als body only :

Lijkt me vreemd, dat je sowieso verplicht wordt van een kit te kopen met een lens die je misschien nooit zal gebruiken...
              toch niet zo vreemd 't zijn echt wel consumer camera's, de totaal vernieuwde interface getuigt hiervan.

G
              fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
              Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Ik merk wel dat die ISO knop etc niet meer binnen direct bereik liggen om met 1 vinger aan te kunnen als je door de zoeker kijkt...
                Canon 5D2 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                  toch niet zo vreemd 't zijn echt wel consumer camera's, de totaal vernieuwde interface getuigt hiervan.

G
                  Als 't consumer camera's zijn, dan is het des te interessanter om een body en bvb een sony 18-250 lens te kopen, zoals ik gedaan heb met m'n D60. Een consument ziet het immers over het algemeen niet zitten om telkens van lens te moeten wisselen.
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht

Ik zou mij hier niet teveel op baseren...de situatie is IDENTIEK als in januari van vorig jaar...toen zeiden de UK site's ook dat het enkel in kit zou verkrijgbaar zijn...is totaal niet gebeurd dus...

Comment

ze blijven bij hun ccd sensors, raar.... nikon en canon gebruiken nu enkel nog cmos voor nieuwe dslr's ....

Comment

Working...
                      X