Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nieuwe alpha's?
Collapse
X
-
- 27 oktober 2008
-
Labels: Geen
-
-
Re: nieuwe alpha's?
Ondertussen is er meer info ...
-
Bedankt voor de link .
De handgreep ziet er een beetje vreemd uit, maar als het goed in de hand ligt...
De menu's hebben ook een makeover gekregen maar op het eerste zicht blijft al de rest zowat hetzelfde, dus zeker geen reden om te upgraden voor huidige Alpha 200/300/350 gebruikers.
Het zou wel leuk zijn als de opvolger van de Alpha 700 live view kreeg.
Comment
-
- 27 oktober 2008
-
ze hebben het wel over memory stiks ipv cf kaarten
er gaan zelfs geruchten over een a1000[COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]
Comment
-
Comment
-
Volgens Macworld uk zullen de nieuwe Alpha's niet beschikbaar zijn als body only :
Lijkt me vreemd, dat je sowieso verplicht wordt van een kit te kopen met een lens die je misschien nooit zal gebruiken...Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtVolgens Macworld uk zullen de nieuwe Alpha's niet beschikbaar zijn als body only :
Lijkt me vreemd, dat je sowieso verplicht wordt van een kit te kopen met een lens die je misschien nooit zal gebruiken...
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk berichttoch niet zo vreemd 't zijn echt wel consumer camera's, de totaal vernieuwde interface getuigt hiervan.
GPanasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtVolgens Macworld uk zullen de nieuwe Alpha's niet beschikbaar zijn als body only :
Lijkt me vreemd, dat je sowieso verplicht wordt van een kit te kopen met een lens die je misschien nooit zal gebruiken...
Comment
-
Comment