Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reparatie Olympus C-200zoom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reparatie Olympus C-200zoom

    Dear all,

    Ik bezit sinds 2 jaar een olympus C-200Zoom. Gisteren ben ik echter in pan gevallen. Het toestel is geblokkeerd. Tot mijn ontzetting vraagt men bij FNAC 200€ (forfaitair) om dit te repareren, zonder nog maar naar het toestel te kijken.
    Zijn er andere oplossingen?

    1000X dank

    Samma

  • #2
    Kan je eventueel geen contact opnemen met de helpdesk van olympus. Maar het verwonderd me niet dat ze zulke bedragen durven te vragen.
    Bij sommige firma's vragen ze die forfaitaire bedragen, ook al moeten ze 1 vijsje aandraaien of heel de mechaniek vervangen. Dit allemaal aan dezelfde prijs.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt met mijn C2100 UZ. De winkel waar ik hem gekocht had, vroeg 180 euro forfaitair. Ik vrees dat hier weinig aan te doen is ...
      Het ligt niet echt aan de winkel, wel aan Olympus. Zij bepalen de strategie op dit vlak.
      Peter

      http://www.belekes.be/

      Comment


      • #4
        Originally posted by Samma
        Dear all,

        Ik bezit sinds 2 jaar een olympus C-200Zoom. Gisteren ben ik echter in pan gevallen. Het toestel is geblokkeerd. Tot mijn ontzetting vraagt men bij FNAC 200€ (forfaitair) om dit te repareren, zonder nog maar naar het toestel te kijken.
        Zijn er andere oplossingen?

        1000X dank

        Samma
        Nieuwe C-220Zoom is binnenkort weer te koop voor rond 240 euro, nieuw

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de replies.
          Ik heb hem afgedankt.

          Samma

          Comment

          Working...
          X