Ik zou graag mijn eerste dSLR aanschaffen.
Nu zag ik bij Photo Hall volgende kit staan, en vroeg ik mij af wat jullie ervan vinden...
CANON EOS 450D+18-55+55-250
* Digitale reflex camera
* 12 miljoen pixels
* lens 18-55mm (=28-80mm in 35mm) + lens 55-250 (=80-165mm in 35mm)
* LCD display 3,0'' + reflex zoeker
* continu opnamen van 3,5 beelden/sec
* beveiliging tegen stof
* 9-punts autofocus
Prijskaartje: € 899,00
Wat wil ik er mee gaan doen:
In eerste instantie eigenlijk niet iets specifiek. Ik ben ben nog een leek en het lijkt mij belangrijk eerst de basics onder de knie te krijgen voor ik groot geld ga geven aan dure lenzen of andere extra's.
Ik zoek dus vooral basic een toestel - met eventueel extra lenzen - waarmee ik toch al iets kan aanvangen. Op termijn wil ik wel investeren in betere lenzen,...
Lijkt dit jullie een interessant pakket? Ik zoek iets in de prijsklasse van dit pakket.
Alvast bedankt voor de info!
Nu zag ik bij Photo Hall volgende kit staan, en vroeg ik mij af wat jullie ervan vinden...
CANON EOS 450D+18-55+55-250
* Digitale reflex camera
* 12 miljoen pixels
* lens 18-55mm (=28-80mm in 35mm) + lens 55-250 (=80-165mm in 35mm)
* LCD display 3,0'' + reflex zoeker
* continu opnamen van 3,5 beelden/sec
* beveiliging tegen stof
* 9-punts autofocus
Prijskaartje: € 899,00
Wat wil ik er mee gaan doen:
In eerste instantie eigenlijk niet iets specifiek. Ik ben ben nog een leek en het lijkt mij belangrijk eerst de basics onder de knie te krijgen voor ik groot geld ga geven aan dure lenzen of andere extra's.
Ik zoek dus vooral basic een toestel - met eventueel extra lenzen - waarmee ik toch al iets kan aanvangen. Op termijn wil ik wel investeren in betere lenzen,...
Lijkt dit jullie een interessant pakket? Ik zoek iets in de prijsklasse van dit pakket.
Alvast bedankt voor de info!
Comment