Mijn spiegel bleef open staan.Lens afgenomen en gezien dat er ook een mat glas los lag in het camera huis.
Getracht om de spiegel terug te duwen me als resultaat dat spiegel gebroken is,zie ook dat hij scheef staat.
Hoe kan zo iets gebeuren?Zou het kunnen dat dat mat glas los is gekomen en zo de spiegel heeft geblokkeerd?
Ik heb wel een poosje terug met de peer een een doekje in het camera huis wat zitten reinigen.Wat zou het kosten om de boel te herstellen?
Camera is 20D van 4 jaar oud.
Even naar de winkel waar ik heb hem gekocht gebeld maar die weten niet wat het zou kosten.Sturen hem op,kost 50 euro
en je bent hem 4 weken kwijt.
Iemand een idee wat het zal kosten?
Zouden die scherven van de spiegel de sensor kunnen beschadigen?
mir
Getracht om de spiegel terug te duwen me als resultaat dat spiegel gebroken is,zie ook dat hij scheef staat.
Hoe kan zo iets gebeuren?Zou het kunnen dat dat mat glas los is gekomen en zo de spiegel heeft geblokkeerd?
Ik heb wel een poosje terug met de peer een een doekje in het camera huis wat zitten reinigen.Wat zou het kosten om de boel te herstellen?
Camera is 20D van 4 jaar oud.
Even naar de winkel waar ik heb hem gekocht gebeld maar die weten niet wat het zou kosten.Sturen hem op,kost 50 euro
![EEK!](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/eek.gif)
Iemand een idee wat het zal kosten?
Zouden die scherven van de spiegel de sensor kunnen beschadigen?
mir
Comment