Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nikkors enkel voor 'lucky few'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe nikkors enkel voor 'lucky few'

De nieuwe 200-400 met snelle AF silent wave motor en f/4 over volledig zoombereik ... nice, BUT :

Nikkor AF-S VR 200-400/4.0G IF ED (leverbaar medio oktober/ november), prijs onder voorbehoud) 7400.00 euro

7400 euro, mannekes, das meer dan ne complete LADA
    Afin, een droom lens met de nadruk op 'droom'

Originally posted by Phille
    De nieuwe 200-400 met snelle AF silent wave motor en f/4 over volledig zoombereik ... nice, BUT :

Nikkor AF-S VR 200-400/4.0G IF ED (leverbaar medio oktober/ november), prijs onder voorbehoud) 7400.00 euro

7400 euro, mannekes, das meer dan ne complete LADA
    Afin, een droom lens met de nadruk op 'droom'
    Geef me dan maar een Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS USM aan ongeveer 1.800 euro

Voorbeeldje MET 1.4 TC te zien op:

http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=26793

Iets minder lichtsterk, maar voor een zoom razor-sharp, OOK een USM-extra stille motor en een keigoede beeldstabilisator.

Maar ja, zal nie passen op ne Nikon he !

Uiteraard bedoeld !
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

prijs lijkt me toch een beetje teveel van 't goeie, zo'n 300 a 3500 euro zou ik in een zekere zin nog kunnen begrijpen maar 7400 euro vind ik wel ferm straf, bij canon heb je er een canon ef 400 mm f2.8 l is usm voor 7000 euro, en dan heb je wel een ander beestje in huis.
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

een 400 2.8 is bij nikkor ook ong 7000 euro.
        Ik denk wel dat een f4 over volledig bereik een unicum is in zooms tot 400 mm en met VR en AFS, maar 3500 euro had beter geweest.

Ach, toch niet aan mij besteed ...

Comment

Originally posted by Phille

Ach, toch niet aan mij besteed ...
          en je signature zou echt wel veel te lang worden als die "Nikkor AF-S VR 200-400/4.0G IF ED (leverbaar medio oktober/ november), prijs 7400.00 euro" er ook nog eens bij bwam ;-)
          Groeten
          Eddy

Comment

Working...
          X