Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkenner en D700...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verkenner en D700...

Hallo, juist D700gekocht maar één probleemke: de verbinding met laptop is er wel (kan met view x de beelden openen) maar met windows verkenner kan ik bv de naam van de groep niet veranderen. (men kan een naam intikken maar DCM... komt terug) Bij mijn D300 verspringt het bovenste display direct naar "PC" als men de usb-kabel aan sluit op PC en kan je in verkenner je groep foto's een naam geven of zo. Nu bij de D700 kan ik bij manier van spreken nog foto's nemen terwijl hij aangesloten is. Display blijft onveranderd...
    Ik zie geen aparte instelling voor usb aansluiting in mijn toestel.
    Iemand een idee wat ik moet veranderen?
    Dank,

Erwin.

Re: verkenner en D700...

Erwin,

Kijk eens in je setup menu (sleutel symbool) onder USB. Je moet je USB als massa storage instellen (geen MTP/ PTP).

Ik vermoed dat dat het zal zijn.

groeten,

Nayy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nayy Bekijk bericht
      Erwin,

Kijk eens in je setup menu (sleutel symbool) onder USB. Je moet je USB als massa storage instellen (geen MTP/ PTP).

Ik vermoed dat dat het zal zijn.

groeten,

Nayy

deze optie bestaat niet bij de D700, wel met de andere oa D300....
      Ik heb er ook problemen mee.

Comment

anders moet je nikon transfer installeren? is software die gratis bij je nikon komt normaalgezien, je zal ze ook wel kunnen downloaden op het grote web...
        persoonlijk werk ik veel liever met dit apart programmaatje dan met de standaard windows ****, je kan ook instellen dat dit automatisch opstart wanneer je je camera aankoppelt. Moet je enkel maar op "start transfer" duwen en al de rest gaat vanzelf. Ook heb je de mogelijkheid om ineens backups te nemen van wat je afhaalt...
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Working...
        X