Ik had graag een body nikon D200 gekocht , tweede hands , wat mag ik daarvoor uitgeven , ik zag er een staan op ebay voor 700 euro , en kan je daar ook met oude nikkors mf licht mee meten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
D200
Collapse
X
-
-
Re: D200
Je kan er inderdaad met AI en AIS lenzen in de M of A stand prima mee werken.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
van D80 naar D200 lijkt me niet echt een grote upgrade
opteer eerder voor d90 of D300mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtIk had graag een body nikon D200 gekocht , tweede hands , wat mag ik daarvoor uitgeven , ik zag er een staan op ebay voor 700 euro , en kan je daar ook met oude nikkors mf licht mee meten
't zal altijd te veel zijn voor de koper en altijd te weinig voor de verkoper ... such is life
Greetz,
TravelToy
Comment
-
Ik zou toch liever iets meer uitgeven en voor de D300 gaan, veel beter in de hoge iso, veel hoger dynamisch bereik, groot lcd, live view, cmos ipv. ccd, AF correctie met objectiefherkenning, kabeldekseltjes die je niet meer kwijtraakt enz. gewoon een toestel van een jongere generatie.
D200 is ook niet slecht, maar zoals hier reeds gezegd geen upgrade tegenover een D80 qua beeldkwaliteit.Last edited by Guest42; 18 april 2009, 07:56.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtKent iemand de nieuwe D5000 en met welk toestel is hij te vergelijken van nikon die body kost 750 nieuw denk dat ie nog maar net uit is de D300 body kost 1200
De D5000 staat blijkbaar tussen D60 en D90, waarbij de D90 een ingebouwde focusmotor heeft en iets sneller is.
De D5000 heeft dan weer een kantelbaar scherm en wat extra "in camera" naverwerkingsmogelijkheden.
D90 is een goeie 100€ duurder.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtvan D80 naar D200 lijkt me niet echt een grote upgradeCanikon 40D - D200, D300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtD90 is een goeie 100€ duurder.
D5000 heeft immers geen ingebouwde scherpstelmotor. En in mijn ervaring (met de D90) heeft de live view weinig meerwaarde aangezien de scherpstelling dan pokketraag is...dus dat je dan kan swivelen op de D5000 met dit scherm lijkt me dan ook weinig meerwaarde hebben.
just my 2 cents[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk berichtVoor die 100€ zou ik zeker voor de D90 gaan... is een investering naar lenzen toe (later).
D5000 heeft immers geen ingebouwde scherpstelmotor. En in mijn ervaring (met de D90) heeft de live view weinig meerwaarde aangezien de scherpstelling dan pokketraag is...dus dat je dan kan swivelen op de D5000 met dit scherm lijkt me dan ook weinig meerwaarde hebben.
just my 2 cents
Jammer dat ze geen 3"scherm meer hebben.
Nu wordt de afwezigheid van het kantelbaar schermpje bij de D300,D700 en de D3(denk ook de D90) wat gecompenseerd doordat het scherm een kijkhoek heeft van 175°Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtIk had graag een body nikon D200 gekocht , tweede hands , wat mag ik daarvoor uitgeven , ik zag er een staan op ebay voor 700 euro , ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtVeel zeggen dat live view niet veel waard is zonder kantelbaar scherm. Met de D5000 worden ze dus op hun wenken bediend.
Jammer dat ze geen 3"scherm meer hebben.
Nu wordt de afwezigheid van het kantelbaar schermpje bij de D300,D700 en de D3(denk ook de D90) wat gecompenseerd doordat het scherm een kijkhoek heeft van 175°[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
Comment