Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met toestel!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem met toestel!!

    Ik zit met een probleem.. die pinnetjes waar de geheugenkaart zich in 'vastklikt' zijn krom en enkele afgebroken. Kan iemand mij zeggen of dat gemakkelijk hersteld word, kostprijs hier van is en waar je dat best laat doen (toestel is uit garantie)?
    Jammergenoeg zorgt zoiets 'kleins' ervoor dat je toestel volledig nutteloos is é
    Ik bekijk gewoon of het nog de moeite is om te herstellen.. Een verkoopster zei me dat het wel redelijk wat geld kon kosten maar ze kon niet zeggen hoeveel..
    canon 400 D - kitlens 18-55 EFS , Canon 100mm F2.8 Macro USM , Canon 55-250mm IS, Canon 17-55 F2.8 IS USM

  • #2
    Re: probleem met toestel!!

    ik zou het eigenlijk niet weten, misschien staat het op de website van ETB of stuur hen een mailtje
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

    Comment


    • #3
      Re: probleem met toestel!!

      ROFA voor Reparatie. Reparatie van Digitale camera's: CANON SONY en PANASONIC.

      staan prijzen op de website

      Canon EOS 350 D CARD Pinnen vernieuwen. € 104
      fotowebsite: www.edwinfoto.com
      Lara's website: http://www.houdevelt.com
      fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: probleem met toestel!!

        Ik heb een mail gezonden naar de laatste : www.rofarepair.nl
        Ik zie dan wel.. Vervelend, zeker omdak de foto's op pc wil zetten en niet direct iemand ken met canon reflex..
        canon 400 D - kitlens 18-55 EFS , Canon 100mm F2.8 Macro USM , Canon 55-250mm IS, Canon 17-55 F2.8 IS USM

        Comment


        • #5
          Re: probleem met toestel!!

          Oorspronkelijk geplaatst door eos400D Bekijk bericht
          Ik zie dan wel.. Vervelend, zeker omdak de foto's op pc wil zetten en niet direct iemand ken met canon reflex..
          kaartlezer kost 15 € en is bovendien nog sneller in overdracht dan je camera zelf...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment

          Working...
          X