Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot A640 vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Powershot A640 vraagje

    Eigenlijk een kleinigheidje maar soms stoort het mij mateloos!
    Als ik een foto neem kreeg ik vroeger gewoon de foto te zien , nu krijg ik ook het histogram. Op zichzelf is dit niet zo slecht maar toch zou ik nu willen weten waar ik dat ergens opnieuw kan uitschakelen.
    Mijn dochter had het even geleend maar weet niet meer precies wat ze gedaan heeft
    Ik dacht dat los ik wél direct op, maar ik moet er op een of andere manier overkijken???
    In de handleiding is er wél sprake van het histogram maar verder niets.
    Misschien weet iemand van jullie wel raad?
    Dank bij voorbaat!
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Canon Powershot A640 vraagje

    Druk eens een paar keer op het display knopje, dan zie de verschillende opties voorbijkomen.....

    Comment


    • #3
      Re: Canon Powershot A640 vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
      Druk eens een paar keer op het display knopje, dan zie de verschillende opties voorbijkomen.....
      Dit geldt voor de weergave modus, daar kan je inderdaad kiezen voor met of zonder histogram.
      In mijn geval kreeg ik het histogram te zien bij de opname!
      Heb dan maar teruggeschakeld naar fabrieksinstelling en nu zie ik het niet meer!
      Vraag...maar hoe stel je het nu weer in, dat je het histogram bij opname wél terug ziet? Ben nogal ne moeilijken hé
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

      Comment


      • #4
        Re: Canon Powershot A640 vraagje

        Dat moet toch ergens in de menu's voorkomen, zo'n ingewikkeld ding is het toch niet?

        Comment


        • #5
          Re: Canon Powershot A640 vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
          Dat moet toch ergens in de menu's voorkomen, zo'n ingewikkeld ding is het toch niet?
          Dacht ik ook maar blijkbaar toch niet zo vanzelfsprekend.
          Menu's punt voor punt bekeken....
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #6
            Re: Canon Powershot A640 vraagje

            tijdens de weergave na je opname op DISP duwen
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment

            Working...
            X