Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een 300-400-tal met 1 bat, het dubbel met 2. Allemaal afhankelijk van de instellingen van de camera uiteraard (tijd auto-off, tijd display aan..) en van het aantal beeldjes dat je na de opname nog eens herbekijkt.
Wat ik heel jammer vind, is dat er bij de batterijniveau-aanduiding slechts 2 aanduidingen zijn. Vol en "halfvol". Eens ze op halfvol staat heb je geen andere aanduiding meer vóór ze leeg is. Bij mijn Eos 5 staat er nog een tijdje een lege batterij. En dan weet je tenminste dat er aan vervanging toe is. Bij 10D is ze plots halfleeg en dan ben je verrast. Zo heb ik op vakantie een foto gemist : de bat. was dus halfleeg (zogezegd), ik reed met de wagen van een ferry, mijn vrouw wou een foto nemen toen ik er af reed (zij was er eerst te voet afgegaan), en lap... ze kon dus niet meer fotograferen. Heb er dus 0 foto's van . Ik was er niet alleen, dus een andere bat geven kon ik niet.
Ik heb 3 accu's. 2 in de grip, en 1 voor als die 2 plat zijn. Heb met die ene dan nog genoeg totdat de 2 andere terug opgeladen zijn (met een enkele lader, heb geen duo). Zou ik iedereen met grip aanraden...
Comment