Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D10 Handgreep BG-ED3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D10 Handgreep BG-ED3

Hoelang gaat +/- de accu van de D10 mee? is dit de BP-511 of de BP-512

Hoelang gaat +/- de Handgreep met 2xBP-511 mee?

Deel u ervaring met mij
    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

Originally posted by 4nightlife

Deel u ervaring met mij
    volgens mij: met een lens zonder IS, per accu rond de 4-500, grip is 2 accuus = 2x400-500

Comment

Ik had met de bijgeleverde batterij ongv 300 foto's gemaakt op hi en ze was eigelijk nog niet leeg.

Groetjes Ronny

Comment

Ik denk zeker 400 foto's met een "gewone" lens.
        Met de 100-400 IS heb ik er een 200-tal genomen en de batterij was nog niet plat.

Wat ik wel doe is maar 1 batterij in de grip steken, want de grip gebruikt beide batterijen simultaan.
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Een 300-400-tal met 1 bat, het dubbel met 2. Allemaal afhankelijk van de instellingen van de camera uiteraard (tijd auto-off, tijd display aan..) en van het aantal beeldjes dat je na de opname nog eens herbekijkt.
          Wat ik heel jammer vind, is dat er bij de batterijniveau-aanduiding slechts 2 aanduidingen zijn. Vol en "halfvol". Eens ze op halfvol staat heb je geen andere aanduiding meer vóór ze leeg is. Bij mijn Eos 5 staat er nog een tijdje een lege batterij. En dan weet je tenminste dat er aan vervanging toe is. Bij 10D is ze plots halfleeg en dan ben je verrast. Zo heb ik op vakantie een foto gemist : de bat. was dus halfleeg (zogezegd), ik reed met de wagen van een ferry, mijn vrouw wou een foto nemen toen ik er af reed (zij was er eerst te voet afgegaan), en lap... ze kon dus niet meer fotograferen. Heb er dus 0 foto's van . Ik was er niet alleen, dus een andere bat geven kon ik niet.
          Ik heb 3 accu's. 2 in de grip, en 1 voor als die 2 plat zijn. Heb met die ene dan nog genoeg totdat de 2 andere terug opgeladen zijn (met een enkele lader, heb geen duo). Zou ik iedereen met grip aanraden...

Groetjes.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Originally posted by 4nightlife

Deel u ervaring met mij
            Zeg nooit D10 tegen een 10D
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Working...
            X