Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro: bestaat de gepaste tas voor mij?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo Jochen,

Zoals ik ooit heb geschreven hier op het forum heb ik mijn tas eenvoudig zelfgemaakt van een trekking rugzak.
    Maar dat doet niet terzake nu, wat betreft Lowepro, heb ik ooit contact genomen met De Beuckelaer (Aartselaar) en daar mocht ik het gamma komen bekijken.
    Ik weet niet of het nu nog kan, maar een telefoontje is vlug gedaan hé.

Groetjes

Jean.
    35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

Comment

De Pro Roller 2 Jochen dan heb je niets te dragen en dan kan je 10 paar schoenen meenemen, en een statief ook géén probleem (Bladz 62 catalogus 2000). Toch geen slechte oplossing denk ik, de zakken kan je er erafhalen, en als je vrouw moe wordt...

Comment

Ter info, de trim trekker is bij Kamera Express 172 euro....
        Be patient, good things come to those who wait!
        http://www.lamahi.com

Comment

Jochen,

ik heb de Lowepro Orion trekker en ben er zeer tevreden over.
          Alles zit er in: camera, zonnekap (op toestel), flits, tele-convertor, reservebatterij, batterijpack (op toestel), X-drive, adapter (Nikon) voor tele, adapter (Bugeye)voor pola-filter en UV-filter. De X-drive zat wel (in zijn eigen tasje) in het bovengedeelte, desnoods rol je er nog wat noppenfolie rond hé.
          Ook heb ik 2 kleine hangsloten aan de ritssen hangen voor in de grote steden, dan kunnen ze (pick-pocket) de rugzak veel moeilijker openen om iets uit te nemen.
          Hopelijk heb je er iets aan.
          Groetjes,
          Frank

Comment

Ik heb een maatje of twee geleden een "Giottos Tuscany Fotorugzak" gekocht aan 39euro (die kwam van 79 euro!). Tot nu toe been ik zeer tevreden over deze. Je moet maar eens gaan kijken:

http://www.bartok.be/pagina's/balk%20swf%20index%20kaders/Kaders/midden.html

kijk maar bij de promoties...

Bijkbaar staat ie nog steeds in aanbieding daar...

David
            Canon met glas...

Comment

Working...
            X