Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hangt van het budget af, als de prijs geen rol speelt de Sony (moet ook nog dúúr geheugen bij), maarja, als de prijs geen rol zou spelen zou ik wel gelijk een DSLR kopen..
Eigenlijk zou ik dus voor de G5 gaan (of de G3, die ene megapixel is niet echt heel belangrijk), dat is gewoon een geweldig toestel.
Als je graag zoom hebt neem je beter die sony.
Anders zou ik gewoon een G3 nemen en geen G5. Er staat er trouwens nog een in de koopjeshoek. Waanzinnig goed prijs als je't mij vraagt.
Beste tip die ik ook heb gekregen is om eens naar een fotozaak te gaan en alledrie de camera's even vasthouden. Dan weet je welke het best in je hand ligt. Een miskoop zul je met geen van 3 doen. (al zou ik zoals meerdere eerder voor een G3 gaan dan een G5
Originally posted by Stormpower
Welke zouden jullie nemen
Canon Powershot G5
Sony DSC - F717
of Nikon Coolpix 5400
Zonder meer Olympus C-5050, als beste getest in Consumentengids, werkt met 3 verschillende types cards. F1.8 lens is echt scherp.
5 Megapixel voor 725 euro is dan koopje.
Comment