Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 al tweedehands te koop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D700 al tweedehands te koop

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Daar is de belleman weer

Pff die D700 + 24-70 voor 3000€
    Ik was een van de eersten die hem hier in Duitsland had.
    Kosten, wil je het echt weten?
    iets meer dan 4000€

heb ik er spijt van, NEEN.

mvg
    Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Daar is de belleman weer

Pff die D700 + 24-70 voor 3000€
      Ja, het is dan ook de enige foto gemaakt met de Zeiss die ik heb Destn, en nu ik het linken onder de knie heb.

Ja, 3.000 € voor een toestel blijkbaar met nog volledige belgische garantie, als je toevallig juist deze combi wil aankopen doe je een dikke 10% profijt, en het is een prachtcombinatie, toen ik mijn D3 kocht bestond de D700 nog niet, maar ik zou waarschijnlijk wel de D700 genomen hebben, omwille van het gewicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
        Ik was een van de eersten die hem hier in Duitsland had.
        Kosten, wil je het echt weten?
        iets meer dan 4000€

heb ik er spijt van, NEEN.

mvg
        Antoine
        D700 + 24-70 f2.8 AF-S is dan ook een van de beste meest veelzijdige en relatief betaalbare digitale cameracombinaties die er momenteel ter wereld bestaan hé Antoine.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

maar Ken Rockwell beschouwd D300 als een slechte keuze tussen een iso betere D90 en robustere D700.
          Als je alles moet geloven wat Ken Rockwell zegt...Ik ben overgestapt op een D300. De prijs veel heel goed mee (bij KameraExpress.nl). Dit is een fantastische camera.
          Nikon D300, D50 -- Sigma 10-20 f/4-5.6 -- Sigma 24-70 f/2.8 -- Nikor 70-200 f/2.8 VRII -- Nikor 50mm f/1.8 -- Nikor 85 f/1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joseph_noelmans Bekijk bericht
            Als je alles moet geloven wat Ken Rockwell zegt...Ik ben overgestapt op een D300. De prijs veel heel goed mee (bij KameraExpress.nl). Dit is een fantastische camera.
            je hebt me niet horen klagen over de D300 maar naar ruis is D90 en D700 beter. Mocht de D300 op tal van andere vlakken niet beter zijn dan zou keuze gemakkelijker zijn.
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Het voordeel van een D700 is wel dat hij ook uitstekend presteert met relatief goedkope oudere Nikon objectieven. Natuurlijk zijn de nieuwe 14-24 en 24-70 onovertroffen, maar ook met een lenzenset van enkele honderden euro's kun je goed uit de voeten:

Mijn "lichte"AF setup:
              Nikon 18-35 AFD
              1.8 50mm
              70-210 schuifzoom.
              kost rond de 400 euro tweedehands.

MF set:
              Tokina 17mm
              2.0 24mm
              1.8 50mm
              2.5 105mm Ai
              2.8 180mm Ais ED
              Zo'n setje sprokkel je bij elkaar voor rond de 750 euro.

Een 28-70 AFD of een 28-105AFD doen het ook uitstekend en kosten je de kop niet.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                Het voordeel van een D700 is wel dat hij ook uitstekend presteert met relatief goedkope oudere Nikon objectieven. Natuurlijk zijn de nieuwe 14-24 en 24-70 onovertroffen, maar ook met een lenzenset van enkele honderden euro's kun je goed uit de voeten:

Mijn "lichte"AF setup:
                Nikon 18-35 AFD
                1.8 50mm
                70-210 schuifzoom.
                kost rond de 400 euro tweedehands.

MF set:
                Tokina 17mm
                2.0 24mm
                1.8 50mm
                2.5 105mm Ai
                2.8 180mm Ais ED
                Zo'n setje sprokkel je bij elkaar voor rond de 750 euro.

Een 28-70 AFD of een 28-105AFD doen het ook uitstekend en kosten je de kop niet.
                Idd bij elkaar sprokkelen
                14-24, 24-70, 70-200, 18-35, 24-120 AF 24, 35, 50, 60, 85, 135, 180, 16 fisheye en MF 17, 24, 28, 50, 85, 105, 180, 300

Jij moet toch een kleine winkel hebben als ik ook zie hoeveel jij er te koop hebt aangeboden.

Ik heb die mogelijkheid niet.
                mvg
                Antoine

Comment

Ben zelf ook aan het sparen voor de D700
                  Alle het is meer afwachten tot de prijs nog wat zakt.

Natuurlijk de 20-35 en 35-70 f2.8 zijn ook 2 super objectieven voor FF.
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Ik was vandaag bij konijn voor de gratis sensor reiniging
                    En ze hadden wel een gebruikte D3 staan maar geen D700
                    Anders had ik misschien de switch gemaakt ,ik heb nu een D300 en die is gewoon erg goed
                    Maar iets te wensen blijft er altijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                      je hebt me niet horen klagen over de D300 maar naar ruis is D90 en D700 beter.
                      Dat de ruis van de D700 beter is dan de D300 geloof ik best maar de D90.
                      Dit werd ook gezegd van de D80 tov de D200.
                      Ze maken beiden telkens gebruik van dezelfde sensor(welliswaar met andere randelectronica op deze sensor).
                      De D80 en de D90 zijn echter naar een meer consumenten publiek gericht en hebben beide een hogere ruisonderdrukking dan hun semi pro broers.
                      Trouwens als de ruisonderdrukking in de camera reeds is gebeurd kun je geen weg meer terug. Zulke zaken gebruik je beter op de PC, dan bepaal je zelf in welke mate je dit doet en wat je wil opofferen tegen welke prijs.
                      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                        Ben zelf ook aan het sparen voor de D700
                        Alle het is meer afwachten tot de prijs nog wat zakt.
                        Ik zou hier niet teveel op rekenen met de dure yen. De prijs van de D700 is in de herfst naar 2050 - 2100 Euro gezakt, en daar staat ie momenteel nog steeds

Comment

Normaal ga ik nog een jaartje wachten, en hopelijk is deze dan al wat gezakt in prijs.

Mischien zijn er binnen een jaartje er al 2dehands (D3-D700) op de kop te tikken voor een redelijk bedrag.

Voorlopig ben ik nog 100% tevreden met mijn D2x.
                          Ben voorlopig mijn lenzen wat aan het updaten naar FF, en kwalitatiever glas. Een 70-200 VR zit ook nog in mijn planning. Nu nog een sponsor vinden

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                          Ik zou hier niet teveel op rekenen met de dure yen. De prijs van de D700 is in de herfst naar 2050 - 2100 Euro gezakt, en daar staat ie momenteel nog steeds
                          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                            Dat de ruis van de D700 beter is dan de D300 geloof ik best maar de D90.
                            Dit werd ook gezegd van de D80 tov de D200.
                            Ze maken beiden telkens gebruik van dezelfde sensor(welliswaar met andere randelectronica op deze sensor).
                            De D80 en de D90 zijn echter naar een meer consumenten publiek gericht en hebben beide een hogere ruisonderdrukking dan hun semi pro broers.
                            Trouwens als de ruisonderdrukking in de camera reeds is gebeurd kun je geen weg meer terug. Zulke zaken gebruik je beter op de PC, dan bepaal je zelf in welke mate je dit doet en wat je wil opofferen tegen welke prijs.
                            Helemaal akkoord!
                            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                              Vandaag in het Algemeen Dagblad: www.foka.nl D700 € 1.889,00

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

En 150 euro cashback in Belgie niet vergeten !

Comment

Working...
                                X