Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle herstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snelle herstelling

Ik werk met een Canon eos 350d en mijn camera doet de laatste tijd enorm raar. Onlangs wou hij gewoon niets meer doen op een optreden. De autofocus ging niet, ik hoorde geen gefocus, daarna op MF gewerkt, ook niets. Daarna weer AF, weer niets. Lenzen wisselen, de hele mikmak,... Een goede vriend van me was er toen ook en aangezien hij tonnen meer ervaring heeft met fotografie riep ik hem ter hulp maar hij keek ook maar raar op. Uiteindelijk gaf de camera plots weer een blijk van leven en kon ik foto's nemen. Maar soms krijgt ie dus dergelijke kuren. Ik heb al geprobeerd de contacten goed te reinigen enzo maar toch ben ik nu een beetje bang aangezien ik binnenkort enkele schoolopdrachten heb en dus wens dat mijn camera dan volop werkt.

Daarom zou ik hier willen weten wat jullie ervaringen zijn met bepaalde hersteldiensten?
    Ik heb hem ooit teruggedaan naar de Makro voor een fout met het CF-kaartje. Zij hebben die dan terug naar Canon gestuurd en hij is onder garantie hersteld. Maar ik was hem toen wel langer dan een maand kwijt.
    Het probleem is dat ik niet goed weet wat er aan de hand is en dat de camera soms wel en soms niet werkt. Dus ik dacht aan een onderhoud of iets dergelijks?
    Dus als jullie me zouden kunnen vertellen van welke services jullie heel tevreden waren en wat volgens jullie betrouwbare en vrij snelle oplossingen zijn, laat maar weten.
    Alvast bedankt!
    http://blackletterday.wordpress.com

Re: Snelle herstelling

ETB contacteren lijkt me de snelste oplossing

Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
    X