Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon e18

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon e18

    Hoi!

    Ik heb momenteel een Samsung Digimax 340 - een toestel waar ik behoorlijk tevreden over ben, ware het niet dat de service belabberd is (toestel schakelde zichzelf voortdurend uit, binnen gedaan voor herstelling, duurde 4 weken, camera terug, aangezet: identiek zelfde probleem, ben hem nu alweer 6 weken kwijt). Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe (m'n Digimax verkoop ik dan wel 2dehands), en omdat ik nu al drie setjes herlaadbare batterijen heb én compact flash-kaarten, dacht ik aan een Powershot A70; de foto's lijken mij goed mee te vallen, en 3,2MP volstaat wel voor mij.
    MAAR: nu las ik op verschillende sites dat Canon-toestellen regelmatig met de E18-error te maken krijgen. Heeft iemand daar ervaring mee? En duurt het lang eer zoiets gerepareerd is?

    Alvast bedankt voor de informatie!
    EOS 80D

  • #2
    Bisebaer...

    ik denk (zeg wel "denk" want wie ben ik ) dat je met de canon A70 een van de meest competitieve toestellekes in huis haalt wat betreft die prijsklasse. Zelf heb ik meer dan een half jaar met de A40 gewerkt...en nooit een enkele foutmelding of probleem gehad

    Dus ik zou me niet teveel zorgen maken over die E-18 als ik jou was...
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      OK - bedankt!

      Ik heb nu ongeveer 1/3 van de googles over de A70 kort bekeken, en ik moet zeggen dat die A70 inderdaad wel veel heeft voor zijn geld ...!
      EOS 80D

      Comment

      Working...
      X