Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel moet ik me aanschaffen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk toestel moet ik me aanschaffen?

Hallo, als absolute leek hoop ik dat iemand mij kan helpen met het volgende: ik ga een online shop starten in kleding, hierbij zijn goede foto's natuurlijk onontbeerlijk. Met mijn simpele Nikon coolpix S9 is dat niet zo evident. Belichting, scherpte,... het is niet wat het moet zijn. Nu heeft mijn webmaster mij vertelt dat ik mij een reflexcamera moet aanschaffen, dat dan mijn probleem opgelost zou zijn. Als dat zo is, welk toestel ( en eventueel welke flitser, lens...) raden jullie mij aan om kleding te fotograferen zodat deze scherp en kleurecht overkomen? Dank bij voorbaat. Freddy

Re: Welk toestel moet ik me aanschaffen?

Ik zou niet weten waarom u daarvoor meteen een reflextoestel dient aan te schaffen. Als
    ik dit zo lees, dan denk ik dat u met een goede bridge , zoiets als de Fuji S100f ook al een
    heel eind kan komen. Toestel is veelzijdig en heeft erg mooie kleuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Ik zou niet weten waarom u daarvoor meteen een reflextoestel dient aan te schaffen. Als
      ik dit zo lees, dan denk ik dat u met een goede bridge , zoiets als de Fuji S100f ook al een
      Bedankt voor de snelle reactie doudeke. Maar voor dat geld heb je toch ook al een EOS 1000 of zo? Niet beter?

Comment

heb je een beetje ervaring als fotograaf, lijkt me eerder van belang dan het type toestel?
        grt,.bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          heb je een beetje ervaring als fotograaf, lijkt me eerder van belang dan het type toestel?
          grt,.bouk.
          Tja, ervaring, helaas niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Heb je raad eigenlijk niet gevolgd, me zojuist in de mediamarkt de EOS 1000D aangeschaft met de EF-S 18-55 kit. Goed genoeg om mee te beginnen hoop ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje100 Bekijk bericht
              Heb je raad eigenlijk niet gevolgd, me zojuist in de mediamarkt de EOS 1000D aangeschaft met de EF-S 18-55 kit. Goed genoeg om mee te beginnen hoop ik...
              Daar heb je zeker en vast een mooi en goed toestel mee. Veel plezier en massa's mooie
              foto's...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje100 Bekijk bericht
                veel plezier met je nieuwe aanwinst.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X