Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

    Het zit ver maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat bij de aankoop van een (nieuw) Canon toestel één sensor cleaning door de verkoper inbegrepen zat (ik veronderstel dat ie dat dan regelt met Canon).
    Ik dacht dat het binnen het eerste jaar na aankoop was.

    Weten jullie daar iets van?
    Mijn toestel wordt stillekesaan één jaar dus zou dit dan nog willen laten doen.

  • #2
    Re: Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

    Je hebt geen last van stofjes nu? Nee, waarom dan laten reiningen, alleen maar kans dat er stof opkomt, en laten doen omdat het gratis is.....
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

      Ik heb een 5D die bekend is om een stofzuiger te zijn. Bij aankoop dacht ik dat ik die elke 3 maanden ging mogen laten kuisen, maar het valt goed mee. Oa omdat ik altijd heel voorzichtig ben, lenzen altijd afkuis vooraleer erop te zetten enz.
      Ik werk ook veel op open diafragma. Helpt allemaal, maar er zitten wel degelijk stofjes op.

      Comment


      • #4
        Re: Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

        Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
        Ik heb een 5D die bekend is om een stofzuiger te zijn. Bij aankoop dacht ik dat ik die elke 3 maanden ging mogen laten kuisen, maar het valt goed mee. Oa omdat ik altijd heel voorzichtig ben, lenzen altijd afkuis vooraleer erop te zetten enz.
        Ik werk ook veel op open diafragma. Helpt allemaal, maar er zitten wel degelijk stofjes op.
        Klein opmerkingetje:
        Of je nu met open diafragma of bijna toe diafragma trek, er zal even veel stof in komen. Alleen zal het in het eerste geval minder goed zichtbaar zijn.
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

          Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
          Klein opmerkingetje:
          Of je nu met open diafragma of bijna toe diafragma trek, er zal even veel stof in komen. Alleen zal het in het eerste geval minder goed zichtbaar zijn.
          Uiteraard. Ik dacht heus niet dat er zo minder stof in komt.
          Of anders is dat een nieuwe feature van snelle lenzen : er komt minder stof door.
          Daarom zijn die dus zo duur !

          Comment


          • #6
            Re: Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

            is zo maar is maar geldig tot 6 maand na aankoop

            Comment


            • #7
              Re: Gratis sensor cleaning in aankoop inbegrepen?

              Damn !

              Weet je misschien een link waar dit vermeld wordt. Ik wist dat ik het ergens gelezen had maar weet begot niet waar.

              Comment

              Working...
              X