Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

serienummer CANON 10D??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Juist geprobeerd, en mijn nummerkens blijven ook staan.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #17
      Serienummer van de camera kan je zien in de exif info.

      Groeten,

      Comment


      • #18
        hmmm

        op mijn doos staan er 2 plakkerkes

        ze beginnen alle 2 met 8363A0**AA, enkel de laatste twee cijfers verschillen. (kheb voor de veiligheid de laatste 2 cijfers vervangen door **), misschien beetje paranoia.

        Kijk ik met behulp van photo studio nr de exif info van een foto dan staat er bij serienummer: 5302057**

        ik versta er niks meer van.
        Hoe kan ik nu mijn serienummer te weten komen.


        mvg
        Orc@



        http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

        Canon EOS 10D
        Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

        Comment


        • #19
          Hello,
          hoe kunt u dan de fameuse Exif laten zien aan de douane?

          Groetjes
          Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

          Comment


          • #20
            hoi Selamat

            Ja, had ik nog niet aan gedacht.
            Stel dat je wordt tegengehouden op zaventem en dat je moet bewijzen dat je die camera hebt gekocht in België. Biggg problem.

            Kheb ondertussen mailke gestuurd nr canon. Kben eens benieuwd wat de reactie zal zijn.

            Wie weet stellen ze zoals op het forum van dpreview voor om hem te vervangen. Kweet dan nog niet wat ik zou doen, vervangen of zo laten...

            khou jullie op de hoogte van wat canon weet te zegen.

            PS Selamat: indrukwekkend lijstje lenzen heb jij zeg!!! amaai

            mvg
            Orc@
            http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

            Canon EOS 10D
            Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

            Comment


            • #21
              ik heb sinds een paar weken een 10D en bij mij kan ik het serie nummer niet weg poetsen.en gewoon via internet gekocht
              "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

              Comment


              • #22
                deze reactie gekregen van Canon:

                ------------------------------
                Geachte heer Roels,


                Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Hierbij vindt U de nodige informatie om het probleem op te lossen. Wij hopen dat deze informatie U verder zal helpen. Zou dit niet het geval zijn kan U ons altijd opnieuw contacteren.
                Doe dit echter niet via "reply/antwoord" maar gebruik de hieronder aangegeven mogelijkheden.

                Het serienummer van uw EOS 10D vindt u inderdaad onderaan uw camera of op de doos van uw camera in de buurt van de streepjescode. Indien het serienummer van uw EOS 10D weggevaagd is vormt dit geen probleem voor de garantie van uw EOS 10D. Indien u uw EOS 10D heeft aangekocht bij Focilux in Gent zal uw EOS 10D zeker geen namaak product zijn aangezien het hier om een officiële Canon verdeler gaat.

                Indien u nog vragen heeft over uw EOS 10D kan u ons steeds contacteren.

                Met vriendelijke groeten,

                Canon Helpdesk.
                http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

                Canon EOS 10D
                Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

                Comment

                Working...
                X