hallo, ik ben in het bezit van een olympus e-510 dlsr en kan in het donker erg moeilijk opnames maken . de camera kan met behulp van de flitser ( die als hulplicht wordt gebruikt) heel slecht focussen. in het donker een zelfportert maken ( nachtvissen) is ook niet mogelijk , de camera focust een keer direct nadat ik de ontspanknop indruk.
Nu begrijp ik dat de nikon D60 wel over af assist beschikt ( met een led?)hiervoor had ik een fuji S5600 compactcamera en dit werkte perfect. dan verwacht je van een spiegelreflex toch hetzelfde? Ik was hier van uitgegaan. is de D60 gelijkwaardig aan de E-510 ,dan kan ik evt ruilen. wie heeft voor mij de tip om dit op te lossen?
Alvst hartelijk dank! mvgr Wilco
Nu begrijp ik dat de nikon D60 wel over af assist beschikt ( met een led?)hiervoor had ik een fuji S5600 compactcamera en dit werkte perfect. dan verwacht je van een spiegelreflex toch hetzelfde? Ik was hier van uitgegaan. is de D60 gelijkwaardig aan de E-510 ,dan kan ik evt ruilen. wie heeft voor mij de tip om dit op te lossen?
Alvst hartelijk dank! mvgr Wilco
Comment