Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Originally posted by Jo
Weet er iemand wanneer deze lens beschikbaar komt en wat eventueel de prijs zal zijn
Jo, ze had in mei in de winkel moeten liggen en zal waarschijnlijk pas in september voor het eerst op de markt verschijnen. Ze is nu al een aantal keer uitgesteld, dat ik er zelfs niet meer op wil wachten. Ik heb voor de 50-500 gekozen. Trouwens, eer we echt weten van gebruikers hoe goed de lens is, zijn we 2004.
De voorziene retailprijs ligt rond 1500 euro, maar je kan ze wel voor iets minder voorbestellen, hoor.
Ik hoorde van Sigma dat ze de eerste zending eind Augustus wegsturen,
dat zijn er niet zo veel dus die zijn voor de mensen die zich ingeschreven hebben (tenminste de eerste)
Wanneer de volgende zending zou komen konden ze niet vertellen
bij kamera expres in nederland is de lens te bestellen voor 1300 euro.
ik zou ze niet direct kopen, eerst even afwachten wat anderen ervan zeggen.
Ook dit is sigma 's eerste lens met beeldstabilisator, dus ik weet niet in hoeverre der in geslaagd zijn om die even goed te maken als die van canon.
visit my website : http://www.freewallpapersite.com
Hij is er nog niet hoor bij kamera express, hij staat wel op hun site maar dat is om je in te schrijven,
ik ben er pas nog geweest en ze wisten niet wanneer hij zou komen
Vandaag een berichtje gedaan naar Sigma i.v.m. de 80-400,
al heel snel kreeg ik onderstaande antwoord.
Geachte heer Nulens,
Ook wij wachten reeds maanden met spanning op de 80-400 OS maar helaas is dit objectief nog niet leverbaar.
Sigma Japan heeft levering eind september toegezegd maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat zij al eerder toezeggingen hebben gedaan die niet zijn nagekomen. Belt of mailt u ons nog eens medio september. Ik hoop dan een definitieve levertijd te kunnen noemen
Comment