Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarom geen auditieve notitie bij canon 5dii

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waarom geen auditieve notitie bij canon 5dii

ik ben toch niet de enige die zich afvraagt waarom het onmogelijk is om met de canon 5d mark 2 bij een foto en gedluidsnotitie te maken. de camera heeft immers een microfoon (video) dus het kan wel. mijn ouwe kleine point and shoot camera (ook van canon: s40 ?) kon het wel en de professionele reeks kan het ook. volgens mij is dit een mogelijkheid die softwarematig uitgeschakeld wordt, maar waarom?
    we kunnen misschien een facebook-groep stichten : 'wij willen audio op 5d mark2'
    mijn fotosite

Re: waarom geen auditieve notitie bij canon 5dii

De enige behoefte die ik ooit gehad heb om tegen een reflex camera te praten was toen mijn eerste 5DmkII een err20 en de geest gaf, ik snap er totaal het nut niet van.

groet
    Marc
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Re: waarom geen auditieve notitie bij canon 5dii

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
      De enige behoefte die ik ooit gehad heb om tegen een reflex camera te praten was toen mijn eerste 5DmkII een err20 en de geest gaf, ik snap er totaal het nut niet van.

groet
      Marc
      Ik gebruik het wel eens op m'n 1D MkII. Als je voorbeeld een vlinder gefotografeerd hebt tijdens een uitstap naar de Viroin en je collega kent de naam van het beestje is het snel eventjes ingesproken. Best handig.

Comment

Working...
      X