Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simpel compacttoestel met IS gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Simpel compacttoestel met IS gezocht

Volgende week 29 februari (inderdaad dit jaar niet) wordt men schoonbroerke 37jaar.
    Niets mis zal u denken ware het niet dat hij een jongen is met het Down-syndroom (Mongolisme). Als hij bij ons is is hij net als ik bezeten door de fotografie.
    Ik ben nogal veel bezig met macrofotografie en Stefan wil mij dan nadoen.
    Hij neemt daarvoor zijn toesteletje, een Sony DSC P93 (zonder IS) maar daar hij een niet te vaste hand heeft (beeft een beetje) zijn de foto's dikwijls licht tot zwaar bewogen, pas op er zijn er ook regelmatig perfect scherpe tussen.
    Nu was men vraag, welk eenvoudig compacttoestel met IS en waar je toch degelijke macro- en ook andere foto's kan mee maken zou goed zijn voor onze Stefan.
    Ik dacht aan een Canon of Sony toestel dat schommelt tussen de 100 á 200 euro.
    Alvast van harte dank voor geboden reacties.
    Last edited by Rob26; 22 februari 2009, 14:39. Reden: prijs invoeging
    Groetjes Rob

Re: Simpel compacttoestel met IS gezocht

Een compactje dat goede macro-opnamen maakt... Dan zou ik je een Powershot A590 van Canon kunnen aanbevelen. Deze camera heeft ook beeldstabilisatie aan boord. Alles wat je wil dus.

Toevallig verkoop ik die van mij. Bij interesse gewoon even een PM sturen.

Groeten,

Cristopf.

Comment

ik heb zelf, allee mijn vrouwtje een ixus 850 is prachtig toestelletje mt zeer goede resultaten
      de G9 is kwalitatief nog beter maar de ixus is zeer simpel qua gebruik
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ipv een ander fototoestel ...
        Heb je nooit gedacht aan zo'n gorilla-statiefje?
        Kan aan veel voorwerpen vast gemaakt worden. Een stoel(tje) bv. is al makkelijk te verplaatsen in de tuin. Op wandelingen kom je wel afsluitingen, takken, ... tegen om het statiefje makkelijk te monteren.

Comment

Working...
        X