Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instellingen D3 binnenjumping

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Instellingen D3 binnenjumping

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    inderdaad ik vraag me dat soms af
    zaterdagavond was het topic 250maal bezocht en ik heb maar een tip gekregen van roland
    dat was alles
    en dan moet ik happy zijn als men mij aanvalt omdat ik zelf niet meer post ivm de instellingen
    ik denk het niet
    ik zal even snel copy past doen van hetgene dat roland me heeft gestuurd
    ik heb het daarmee moeten doen

Zet op CL-H - 51 punten 3D tracking, WB A, ISO naargelang het f-instelling ( 5,6 a 8) gerust op 800 a 3200 ISO; uiteraard alles in RAW om achteraf alles bij te werken ; vooral WB kan er effen naast zitten.

@ macrohopper,
    nu kan men plots wel commentaar hier neerpennen (niet persoonlijk bedoelt)
    maar tips geven dat ging niet
    wel iemand afbreken,dat lukt wel
    tof forum dan
    van zoiets wordt ik dus serieus nijdig van
    Het gaat om het principe,info die je krijgt kan je beter delen,of dat nu veel of weinig is.Daar dient toch een forum voor......dacht ik.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

En ik van generalisaties.
      Ik heb geen d3 en heb geen ervaring met jumping, maar ben wel geintreseerd in je bevindingen.
      Zet er desnoods een sarcastische opmerking bij, maar doe niet hetzelfde als degene die je aanklaagt.

Afin mijn gedacht. who gives a sh*t anyway.

j.

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

no offense maar je vraagt 1 dag op voorhand tips over een redelijk specifiek onderwerp met een camera die zo'n kleine 4000 € kost en dan ben je verbaasd dat je 1 reply krijgt?

Je wordt er onnozel van dat je maar 1 reply krijgt en weigert dan om zelf je ervaring te delen met de rest?

Dan kan ik alleen maar de "aanvallen" (want da's veel gezegd) begrijpen hoor...

geef nu toe : het was toch heus niet zo moeilijk om effe de PM van Roland hier te plakken en eventueel een linkje naar wat foto's zodat anderen daar van kunnen leren?
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

inderdaad ik vraag me dat soms af
          zaterdagavond was het topic 250maal bezocht en ik heb maar een tip gekregen van roland
          dat was alles
          en dan moet ik happy zijn als men mij aanvalt omdat ik zelf niet meer post ivm de instellingen
          ik denk het niet
          ik zal even snel copy past doen van hetgene dat roland me heeft gestuurd
          ik heb het daarmee moeten doen

Zet op CL-H - 51 punten 3D tracking, WB A, ISO naargelang het f-instelling ( 5,6 a 8) gerust op 800 a 3200 ISO; uiteraard alles in RAW om achteraf alles bij te werken ; vooral WB kan er effen naast zitten.

@ macrohopper,
          nu kan men plots wel commentaar hier neerpennen (niet persoonlijk bedoelt)
          maar tips geven dat ging niet
          wel iemand afbreken,dat lukt wel
          tof forum dan
          Sorry hé Gert,

Maar je plaatst een vraag, en wil reeds na een paar uur een antwoord, van iedereen, dat heb je trouwens gekregen één uur en 10 minuten na je topicstart, onder de vorm van een PM en van Roland.

Ten eerste heb ik het niet gelezen, want dan zou ik je zeker een antwoord hebben proberen te geven, ik vind het trouwens eigenaardig dat Roland hier geantwoord heeft via PM

Maar bovenal speelt hier de vraag, hoe zijn de lichtomstandigheden in zo een jumpinglocatie, ook weten we niet over welke objectieven je beschikte, dan is een vraag beantwoorden aan de hand van zo weinig informatie niet voor de hand liggend, vandaar dat weinigen hebben gereageerd, mischien dachten ook velen dat Roland reeds op de hoogte was van méér informatie, vandaar een PM.

Ikzelf heb hier een vraag geplaatst ivm. een scanner, maar neem het absoluut niemant kwalijk dat ik daar na vier dagen nog geen antwoord op kreeg.
          Last edited by Guest42; 24 februari 2009, 13:43.

Comment

Nog beter : Roland had zijn antwoord gewoon kunnen posten.
            j.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

ik weet niet wat dit hier is de laatste tijd, maar waar ik serieus nijdig van wordt is dat er op elke topic meer gediscusieerd wordt dan er geholpen wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Sorry hé Gert,

Maar je plaatst een vraag, en wil reeds na een paar uur een antwoord, van iedereen, dat heb je trouwens gekregen één uur en 10 minuten na je topicstart, onder de vorm van een PM en van Roland.

Ten eerste heb ik het niet gelezen, want dan zou ik je zeker een antwoord hebben proberen te geven, ik vind het trouwens eigenaardig dat Roland hier geantwoord heeft via PM

Maar bovenal speelt hier de vraag, hoe zijn de lichtomstandigheden in zo een jumpinglocatie, ook weten we niet over welke objectieven je beschikte, dan is een vraag beantwoorden aan de hand van zo weinig informatie niet voor de hand liggend, vandaar dat weinigen hebben gereageerd, mischien dachten ook velen dat Roland reeds op de hoogte was van méér informatie, vandaar een PM.

Ikzelf heb hier een vraag geplaatst ivm. een scanner, maar neem het absoluut niemant kwalijk dat ik daar na vier dagen nog geen antwoord op kreeg.
                Ik kan daar volledig inkomen. Door omstandigheden(zeg maar tijdsgebrek) kom ik momenteel niet meer dagelijks maar eerder wekelijks op het forum.

@TS
                Als ik het op tijd had gezien had ik wel wat tips kunnen geven. Welliswaar niet specifiek jumping maar ik denk dat je bij ijshockey er ook niet ver naast zal met zitten.
                In ieder geval trek ik altijd in A-mode en sport NIET in RAW mode. Verder ook nog Auto ISO tot 6400 met een minimum sluitertijd van 1/320s.
                De WB is niet Auto maar specifiek gemeten op de ijsbaan.

BTW: als je zeer snel iets moet weten, dan moet je voor zo een specifiek geval en met zo een specifieke camera niet veel reacties verwachten,(Wel als je enkele dagen(week) de tijd hebt) maar eerder de support van Nikon opbellen of waar je de camera gehuurd hebt.(Die zullen normaal ook wel kennis in huis hebben als ze zulke camera verhuren)
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                  ik weet niet wat dit hier is de laatste tijd, maar waar ik serieus nijdig van wordt is dat er op elke topic meer gediscusieerd wordt dan er geholpen wordt.
                  Groot gelijk en daarom: kan iemand mij helpen om gratis aan een D3x te geraken?
                  BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                    Groot gelijk en daarom: kan iemand mij helpen om gratis aan een D3x te geraken?
                    Yep, ikke, voor een kleine tegenprestatie van ongeveer 8000 euro
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Yep, ikke, voor een kleine tegenprestatie van ongeveer 8000 euro
                      afzetter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                        daar kan ik me volledig in vinden

Comment

Working...
                        X