Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met nieuwe 5D mark 2!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Probleem met nieuwe 5D mark 2!!

als je'm ni moet hebben.... ik ben wel kandidaat als ik hem morgenavond ten laatste heb ;-)

Cleaning setje heb ik al. Ik dacht effe dat het hier om de reden voor de niet-leveringen ging (had bij Fnac besteld aan 2400 € - 8% korting in aankoop-euro's) maar nu blijkenz e pas tegen april terug te kunnen leveren. heel gedoe met stock en aan iemand anders uitgeleverd en zo, en ze hebben Canon gebeld en lieten me weten dat ik evt. mijn geld terug krijg... (levertermijn langer dan 30 dagen, ze moeten dat wel als ik dat vraag).

Nu heb ik een betalen bij levering order lopen bij een online aanbieder die 1 exemplaar op stock had (telefonisch contact opgenomen om zeker te zijn). Dus ofwel komt hij er aan, of anders kunnen ze ook niet leveren => annulatie en wachten op Fnac of op aanbieding... ;-))
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J-B Bekijk bericht
      Inderdaad pichayandege. Het zijn niet alleen stofjes, je ziet ook strepen van vettigheid. Des te meer dat ik denk dat ik er weinig mee te maken heb, ik ben er niet aangekomen.
      Maar goed, we zullen wel zien.
      Dan zie jij andere dingen dan ik , toon mij eens waar er een vette streep is ? Ik zie niets anders dan simpel stof, één keer een lens wissellen op een slechte plaats en het is zover, da's nu eenmaal zo
      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Probeer eens bij het Canon Service Center in Roosendaal. Met mijn 40D ook stofprobleem gehad en gratis gereinigd omdat camera nog geen 6 maand oud was. Als ze dat voor een 40D doen, zou ik zo denken dat het zeker geldt voor een 5D, toch een stuk duurder toestel.
        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
          Probeer eens bij het Canon Service Center in Roosendaal. Met mijn 40D ook stofprobleem gehad en gratis gereinigd omdat camera nog geen 6 maand oud was. Als ze dat voor een 40D doen, zou ik zo denken dat het zeker geldt voor een 5D, toch een stuk duurder toestel.
          Marleen

ELKE Canon DSLR heeft recht op een gratis wet cleaning na aankoop binnen de eerste 6 maand dus geen probleem... alleen is het klote dat je dat toestel 6 weken moet missen.

Bij konijn van uw oren maken. GRATIS cleaning eisen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
            ELKE Canon DSLR heeft recht op een gratis wet cleaning na aankoop binnen de eerste 6 maand dus geen probleem... alleen is het klote dat je dat toestel 6 weken moet missen.

Bij konijn van uw oren maken. GRATIS cleaning eisen.
            6 weken om enkel de sensor te reinigen
            Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              6 weken om enkel de sensor te reinigen
              Crisis hé Tim

Comment

Ik heb bericht gehad van ETB dat de sensor inderdaad de eerste 6 maanden 1 keer gratis gecleaned wordt. Ik hoef hier geen 6 weken op te wachten want ik mag ook een afspraak maken en daar wachten tot hij klaar is

Ik heb gisteren even mijn sensorklear pen boven gehaald en ik moet zeggen dat veel stof al weg is. Krijg niet alles proper maar dat zal met een wetclean wel goed komen hoop ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J-B Bekijk bericht
                  Ik heb gisteren even mijn sensorklear pen boven gehaald en ik moet zeggen dat veel stof al weg is.

Waarom heb je dat dan niet gedaan VOOR je dit draadje gestart bent en je begon te panikeren over fabricagefouten??

Comment

Het wissen van de starttopic maakt deze discussie verwarrend voor de andere lezers.
                    Gelieve dit in de toekomst niet meer te doen.
                    Daarom: Slotje
                    Groeten,
                    Ludo

Comment

Working...
                    X