Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 450D vs Nikon D60 vs Sony Alpha 350

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 450D vs Nikon D60 vs Sony Alpha 350

Zo zo, bedankt allemaal voor de goede (en de minder goede ) uitleg
    Morgen ga ik eens rond, toestellen eens vastnemen enzo... En de knoop maar doorhakken waarschijnlijk
    Nu nog hopen dat ik heel het fotografie gebeuren een beetje onder de knie krijg...

Grtz

Comment

En???? Wat is't geworden.
      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Ra ra ra

Comment

Oke, als er niemand een gokje waagt zal ik het zelf maar zeggen

Het is dus de Canon 450D geworden, na de toestellen eens in de hand te nemen lag me dit echt wel het beste, buiten dat hij ook het mooiste oogt (persoonlijke mening). Ben er blij mee
          Heb er mij er gelijk een boek bijgekocht, 'beter en .... foto's maken met de Canon EOS 450D', tot nu toe een zeer nuttig boek! Echt handig als je pas begint met fotografie

Grtz

Comment

Hey all,

Ik ben nieuw hier en ook nieuw in de spiegelreflexcamera toestanden, but I already like it!

Omdat ik geen nieuw topic wil starten en hier al heel veel info staat, ga ik hier even verder op borduren, gezien de TS al zijn aankoop heeft gedaan.

Ik had een Canon A600 powershot waar ik echt de microbe door te pakken heb gekregen. Standaard kan deze cam al veel, maar door die hack kits die beschikbaar zijn nog veel veel meer.

Vorige week is deze spijtig ten val gekomen en het batterijcompartiment sluit niet meer behoorlijk..

Dus ben ik beginnen afwegen wat ik nu wil en ik wil eigenlijk wel een SLR camera.

Mijn oog viel op 3 toestellen:
            D60
            D40
            A300
            450D

Ik wil, omdat het mijn eerste toestel is, ook niet TEVEEL geld aan uitgeven, maar misschien later wel dmv nieuwe lenzen etc..

Mijn voorkeur na alles wat ik gelezen heb, gaat toch uit naar de Sony A300.
            Is dit een goeie keuze? Ik zit op een ander forum en daar hebben er blijkbaar heel veel voor de 450D gekozen...

Kan iemand me bondig en kordaat zeggen waar het op staat tussen de verschillende modellen en specifiek dan de 450D en A300 (D40 te duur?).

Heel erg bedankt!
            Canon 5D2 en wat glas

Comment

Vergeet deze toestellen even, wacht wat de NIKON D5000 gaat kosten. En je mag ook de Canon 500D niet vergeten.

Comment

En dat zal wanneer zijn en waarom?

ik vind deze actie wel interessant:

EDIT: de 500D heb ik gezien zou rond de 1100€ kosten. Ik zit met de helft van het budget momenteel :-)
                Last edited by KazzZ; 15 april 2009, 13:20.
                Canon 5D2 en wat glas

Comment

Niemand?
                  ik denk dat ik dan de Sony A300 ga halen..
                  Canon 5D2 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                    Niemand?
                    ik denk dat ik dan de Sony A300 ga halen..
                    Dat is een prima keuze! Weet wel dat binnen "geruime tijd" er nieuwe modellen gepresenteerd zullen worden, maar de prijs en kwaliteit zit

Veel plezier ermee!

Comment

Ah ok
                      geruime tijd, kan je dat definiëren? Als het langer dan 2 maand is ga ik zeker niet wachten!
                      Zullen de prijzen van de A300 dan dalen?

Ik heb deze nu op het oog voor een toch wel mooie kit ook een mooie prijs:

Wat is eigenlijk het verschil tussen de A300X en de A300K?

kzal ook even googlen

EDIT: ook google is your best friend! :-) Dus gewoon verschil dat er met de X versie een lens extra bij zit in de kit!

Zou ik via Redcoon deze kopen? Is wel heel interessant voorstel, tenzij natuurlijk de garantie etc parten speelt of ze binnen kort echt wel goeiekoper worden of de nieuwe toestellen zelfde prijs hebben met betere specificaties..
                      Last edited by KazzZ; 16 april 2009, 15:13.
                      Canon 5D2 en wat glas

Comment

Working...
                      X