Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Software Canon 30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Software Canon 30D

Hi everybody

Klein en misschien hééél stomme vraagje.
    Als ik naar mn menu ga, op mn Eos 30D-Canon, en ik de witbalans zou willen aanpassen, geraak ik niet op het nodige venster.
    Ik heb eigenlijk een heel beperkte menu, kan geen kleuren kiezen (zwart wit, sepia)... , de witbalans niet aanpassen, totaal niet veel eigenlijk. En dit vind ik héééél strange, ik word er n beetje van eigenlijk. KAN IEMAND ME UIT MN MISERIE HELPEN PLEEEEEEEASE? Wat moet ik doen om het héle menu t kunne krijgen, welke software moet ik hoe installeren...?

Re: Software Canon 30D

Oorspronkelijk geplaatst door Ansariya Bekijk bericht
    Hi everybody

Klein en misschien hééél stomme vraagje.
    Als ik naar mn menu ga, op mn Eos 30D-Canon, en ik de witbalans zou willen aanpassen, geraak ik niet op het nodige venster.
    Ik heb eigenlijk een heel beperkte menu, kan geen kleuren kiezen (zwart wit, sepia)... , de witbalans niet aanpassen, totaal niet veel eigenlijk. En dit vind ik héééél strange, ik word er n beetje van eigenlijk. KAN IEMAND ME UIT MN MISERIE HELPEN PLEEEEEEEASE? Wat moet ik doen om het héle menu t kunne krijgen, welke software moet ik hoe installeren...?
    Op een 30D pas je de wb aan op het bovenste LCD schermpje. WB knop indrukken, dan aan het wieltje draaien, wb knop terug indrukken. Heb je geen handleiding bij je camera ?
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
      Op een 30D pas je de wb aan op het bovenste LCD schermpje. WB knop indrukken, dan aan het wieltje draaien, wb knop terug indrukken. Heb je geen handleiding bij je camera ?
      Ik heb de handleiding in 't Duits, de Nederlandstalige had ik later dan gevonden op't internet.. Maar ik zie er staan:
      "menu-items worden niet weergegeven in de Basisgebruik-modi"... dus zit ik dan in het Basisgebruik-modi?? Hoe zou ik hier dan uit kunnen geraken?
      Ik zal es proberen zoals jij het hbt beschreven, bedankt voor de tip

Comment

Ik heb de handleiding in 't Duits, de Nederlandstalige had ik later dan gevonden op't internet.. Maar ik zie er staan:
        "menu-items worden niet weergegeven in de Basisgebruik-modi"... dus zit ik dan in het Basisgebruik-modi?? Hoe zou ik hier dan uit kunnen geraken?
        Ik zal es proberen zoals jij het hbt beschreven, bedankt voor de tip
        hey daar,
        "basisgebruik"bedoelen ze het instelwiel links bovenaan met de iconen portret,landschap,macro,sport...enz.
        creatieve zone is:de stand P,Tv,Av,M,enA-dep...eens je hier in een van deze standen staat en dan naar het menu gaat ga je meer kunnen instellen.

Comment

Basisgebruik-modi zijn de standen Portret, Landschap, nachtfoto, ... enz. In die automatische standen zijn er inderdaad items niet selecteerbaar, de camera beslist dan voor jou. Om zelf alle instellingen te kunnen kiezen, moet je in P, M, Av of Tv mode werken (zie draaiknop linksboven op je camera).
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

schiet je in RAW, das nl ook handig om achteraf je witbalans bij te regelen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
              hey daar,
              "basisgebruik"bedoelen ze het instelwiel links bovenaan met de iconen portret,landschap,macro,sport...enz.
              creatieve zone is:de stand P,Tv,Av,M,enA-dep...eens je hier in een van deze standen staat en dan naar het menu gaat ga je meer kunnen instellen.
              Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
              Basisgebruik-modi zijn de standen Portret, Landschap, nachtfoto, ... enz. In die automatische standen zijn er inderdaad items niet selecteerbaar, de camera beslist dan voor jou. Om zelf alle instellingen te kunnen kiezen, moet je in P, M, Av of Tv mode werken (zie draaiknop linksboven op je camera).

OH MYN GOD wat voel ik me DOM! Bedankt allemaal, ik ga dit thuis direct es uitproberen!!! MMMMMWWAH DIKKE ZOEN (had mezelf lang gek gemaakt hierover!à

Comment

(had mezelf lang gek gemaakt hierover!à
                niet doen!
                greetz...

Comment

OH MYN GOD wat voel ik me DOM! Bedankt allemaal, ik ga dit thuis direct es uitproberen!!! MMMMMWWAH DIKKE ZOEN (had mezelf lang gek gemaakt hierover!à
                  Dit is DE gelegenheid om maar 'ns van AUTO af te stappen en wat meer controle te nemen over wat de camera doet....
                  Lees eens wat het diafragma doet en stel eens wat in op Av.....

Comment

Working...
                  X