Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is ie voor de vuilbak?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is ie voor de vuilbak?

Hoi

Ga nog maar eens een beroep doen op jullie kennis.

Was daarnet is een fotografische bui maar daar is snel een eind aan gekomen..

Na wat foto's genomen te hebben haperde plots de lens (100m macro), ik dacht dat ik per ongeluk de MF had aangezet maar dit bleek niet het geval. Hij stond in AF maar het beeld werd enkel scherp als ik verder of dichter bij iets ging. Leek me heel raar. Ik wou een foto nemen en deze lukte niet. Het menu van de camera ging niet meer open. Ik heb hem aan en uit gezet en hij blijft hangen. Zelfs de batterijen er uit gehaalt en zonder stroom staat nog steeds alle informatie op mijn scherm bovenaan..

Het is een 20D, die toch courant gebruikt is.. Heb hem al 8maand ofz. Maar ik schat dat hij ergens 4jaar oud is.
    ::: Flickr :::

Re: Is ie voor de vuilbak?

al eens een andere lens geprobeerd???
    mss domme vraag maar ja,
    Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

jups heb ik gedaan..

Comment

Toestellen kunnen ook hersteld worden hoor, die hoeven niet meteen in de vuilbak. Kind van de wegwerpmaatschappij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Toestellen kunnen ook hersteld worden hoor, die hoeven niet meteen in de vuilbak. Kind van de wegwerpmaatschappij?
          neen, was eerder bij manier van spreken bedoelt hoor Ik ben een kind van de klaviergeneratie.

Comment

Er zit ook een backup batterij in een 20D hoor, misschien deze er eens uithalen voor een volledige reset?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Er zit ook een backup batterij in een 20D hoor, misschien deze er eens uithalen voor een volledige reset?

http://cpn.canon-europe.com/content/...f_batteries.do
              Schitterend Bedankt!!

Comment

Wat zou je toch moeten zonder dit forum
                Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
                http://petermaas.blogspot.com/

Comment

Working...
                X