Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D700 of D400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon D700 of D400

    Ik ben van plan om te veranderen van body. Heb een AF-S 17-55 F2.8 DX + AFD35-70
    F2.8 macro + 70-300 G objectief en twijfel : over gaan naar FX (D700) of wachten op de D400 (volgens nikon rumors nakende) ? Wie kan mij raad geven ? Gaan de prijzen zoals bij CANON ook eerstdaags met 20% de hoogte in ? Volgens collega zijn bepaalde produkten bij foto Bastiaens import uit (USA??) waardoor de prijzen tov een Art & Craft lager liggen.. (met Konijnenberg of topfoto geen rekening gehouden). Iemand ervaring
    met Kamera express uit Rotterdam (bij D700 gratis pak van Nikon, maar wat houdt dit in ?) ?

  • #2
    Re: nikon D700 of D400

    Prijzen van lenzen stijgen op 16/02.
    Dus kits gaan duurder worden, van bodies was tot nu toe geen sprake.

    Je hebt een zeer goede 17-55 maar dat is een DX lens, op de D700 komt hij niet tot zijn recht en moet je hem vervangen door de 24-70, dat is een dure aangelegenheid.

    Maar de D700 is wel zonder twijfel één der beste camera's van het moment, stuk beter IQ dan de D300. D400 gaat misschien net als CANON wat ongewenste nevenverschijnselen vertonen door de upgrade van de sensor, moeten we nog afwachten.

    En als dat wat je zegt van Bastiaans waar is, dan is hij illegaal bezig. Kan hem maar ook kopers hopen miserie geven bij garantie.

    Persoonlijk vind ik de D300 nog steeds een goede keuze voor je, kan je daarnaast de D700 met wat vaste brandpunten gebruiken en zo de widezoom vervangen, ga daarvoor.

    Comment


    • #3
      Re: nikon D700 of D400

      Bedankt voor de tips.

      scherpe prijs body D700 (ong 1940 EUR) bij kamera-express.nl (wel maar 1j garantie),
      weet je iemand die ervaring heeft met deze winkel ?

      Of bij ons topfoto 1999 EUR momenteel het goedkoopst.

      Comment


      • #4
        Re: nikon D700 of D400

        Als die meerprijs een extra jaar garantie geeft, zou ik echt niet twijfelen
        www.pixation.be

        Comment

        Working...
        X