Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe camera

    Hoi , ok , ik heb het nu begrepen, ik ga hem toch niet wegdoen, en nee de camera is niet meer in garantie , omdat hij al eens gemaakt was in garantie, vandaar he! Bedankt voor de reactie's.Grtjs Ann

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe camera

      Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk bericht
      Hoi , ok , ik heb het nu begrepen, ik ga hem toch niet wegdoen, en nee de camera is niet meer in garantie , omdat hij al eens gemaakt was in garantie, vandaar he! Bedankt voor de reactie's.Grtjs Ann
      oh, dus er zat maar een keer garantie op ipv 2 jaar.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe camera

        ja dat vat ik niet... maakt niet uit hoeveel keer je camera hersteld moet worden.
        als het binnen de garantie-periode is, moeten ze hem maken (onder de garantie-voorwaarden uiteraard)
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk bericht
          nee de camera is niet meer in garantie , omdat hij al eens gemaakt was in garantie, vandaar he!
          Dat begrijp ik niet of is de camera niet onder die garantie gemaakt?
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe camera

            Als ik het goed begrijp als ik een Belg ben en ik koop een nieuwe auto en daar gaat de motor in de prak dan heb ik garantie maar gebeurt er weer wat dan moet ik een nieuwe auto kopen omdat ik de tweede maal geen garantie meer heb.

            Heb je die camera bij een Wallonier gekocht.
            Vulpus pilum mutat, non mores.

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe camera

              Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk bericht
              Hoi , ok , ik heb het nu begrepen, ik ga hem toch niet wegdoen, en nee de camera is niet meer in garantie , omdat hij al eens gemaakt was in garantie, vandaar he! Bedankt voor de reactie's.Grtjs Ann
              Klopt niet, dit is gewoon bedrog , ik weet niet waar je het toestel gekocht hebt maar elke Belgische zaak moet 2 jaar garantie geven ongeacht het aantal noodzakelijke herstellingen. Als zij of Canon-service de herstelling te duur vinden moet je een vervangtoestel krijgen. Als je hem in Nederland gekocht hebt idem dito maar slechts 1 jaar lang.
              'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe camera

                tenzij hij defect is door te laten vallen of zo... of door zelf iets verkeerd te doen, dan kan je dit ookniet herstellen onder garantie...

                maar als het enkel de flits is, dan kan je natuurlijk een externe flits aanschaffen, wat zowiezo beter is...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe camera

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
                  Als je hem in Nederland gekocht hebt idem dito maar slechts 1 jaar lang
                  of zo lang; als men redelijkerwijs mag verwachten van een product.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X