Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem Oly. E-330 ter rep. opgestuurd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem Oly. E-330 ter rep. opgestuurd

    Ik heb een probleem met mijn E-330, vanaf het begin (bijna 1 jaar geleden gekocht) heb problemen met de scherpstelling. Mijn foto`s waren iedere keer net niet... Eerst het probleem bij mij zelf gezocht, beginnend fotograaf, te kort aan ervaring. Maar ben inmiddels aan het toestel gaan twijfelen. Mijn foto`s zijn niet scherp genoeg ook een beetje weeïg. Op statief met afstandbediening nog niet scherp (dus geen bewegingsonscherpte). Contact gehad met Olympus via de mail en zij hebben mij geadviseerd mijn toestel met objectieven (kit-lensen) op te sturen ter reparatie.
    Mijn vragen; wie herkend deze problemen (vooral bij de E-330) en wie heeft ervaring met de reparatie service van Olympus. Hoe lang zou ik zonder camera zitten.

    Alvast bedankt voor uw reacties

  • #2
    Re: Probleem Oly. E-330 ter rep. opgestuurd

    Ik heb de E330 gehad en de foto's die eruit kwamen met de kitlenzen waren goed scherp. Ik herken de problemen dus niet. Hoe lang je camera weg gaat zijn weet ik niet. Ik heb nog nooit van Olympus iets ter reparatie aangeboden. Meestal kun je toch wel op zo'n week of 6 rekenen.

    Succes,
    Bart

    Comment


    • #3
      Re: Probleem Oly. E-330 ter rep. opgestuurd

      Een week of 6...... dan heb ik al afkick verschijnselen...

      Bedankt voor je reactie

      Comment


      • #4
        Re: Probleem Oly. E-330 ter rep. opgestuurd

        Misschien het moment om ... te veranderen ...?
        Vorig jaar aangekocht las ik, misschien ging het niet om een nieuw toestel ? Als je de lens houdt heb je voor een kleine 500€ al een nieuwe body (e520), of wie weet durf je de stap zetten naar de grote 2 ... Nikon of Canon.

        D
        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

        Comment


        • #5
          Re: Probleem Oly. E-330 ter rep. opgestuurd

          Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
          Misschien het moment om ... te veranderen ...?
          Vorig jaar aangekocht las ik, misschien ging het niet om een nieuw toestel ? Als je de lens houdt heb je voor een kleine 500€ al een nieuwe body (e520), of wie weet durf je de stap zetten naar de grote 2 ... Nikon of Canon.

          D
          Bedankt voor je reactie... ik heb dit toestel nieuw gekocht en ligt erg lekker in de hand.
          Natuurlijk zou ik graag een e-520 hebben (375,= bij kamera-express) maar ik heb er even de centen niet voor. Liever nog de E-30.......we blijven dromen.

          Comment

          Working...
          X