Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ook een Canon PowerShot SX10IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft ook een Canon PowerShot SX10IS

Hello, ik ben hier nieuw op deze forum en ik heb sinds kort ook een nieuwe fototoestel de 'Canon PowerShot SX10IS'
    Mijn vorige fototoestel was een 'Canon A80' (heel goeie toestel)

Ik heb wel een probleem met m'n nieuwe toestel, ofwel heb ik de juiste toestel niet gekozen (wat ik vrees) ofwel kan kan ik hem niet instellen.
    De foto's die ik maak vind ik niet zo goed.
    Ik maar vooral actie foto's.
    Nu stel ik me de vraag of ik me misschien beter geen reflex toestel gekozen had!

Groetjes
    Istelle
    istelle

Re: Wie heeft ook een Canon PowerShot SX10IS

Nu ik lees dat je vooral actie foto's wilt maken ,dan denk ik wel dat je beter een reflextoestel had gekocht en daar bij een goede lens voor dit soort fotografie .

Als je foto's niet zijn zoals je had gedacht kan het ook aan je instellingen liggen ,ik ken je nieuwe toestel niet ,dus weet ook niet welke instellingen je kan naar eigen wensen instellen .

Ikzelf bezit een canon 40 D en ben daar heel tevreden over als ik daar actie foto's mee maak .

Grtz

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

ik heb dit toestel naast mijn 5D en natuurlijk kan je dit niet vergelijken.
      Heb hem nog niet zo lang maar ik was tevreden over mijn S3 en verwacht dus nog meer van dit toestel.

Heb enkel al wat filmpjes gemaakt en 1x foto's van een concert vanuit de tribune van de lotoarena (slipknot) zie hier
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

Comment

Hey,

Ondertussen heb ik mijn Canon PowerShot SX 10 IS verkocht.
        Ik was niet tevreden.
        Nu had ik mij graag een reflex aanschaffen maar aangezien ik voornamelijk actie foto's wil maken weet ik niet goed wat kiezen! Ben ook een moeilijke!

Ik ben aan het twijfelen voor een SONY DSLR-A300K aangezien ik gewoon ben met een kantelbaar LCD scherm...
        Ik had heel graag een Canon EOS 40D maar is veel te zwaar voor mij!
        Trouwens ik ben maar een beginneling!

Weet iemand of een Sony goeie van kwaliteit is voor actie foto's?
        Groetjes Istelle
        istelle

Comment

Working...
        X