Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S5000 herstellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fuji S5000 herstellen

Dag iedereen,

Ik ben pas nieuw op dit forum en ik heb een probleem.
    Ik heb enkele jaren geleden een digitale camera gekocht van het merk Fujifilm, model s5000.

Sinds kort is er het probleem dat de camera uitvalt omdat zogezegd de batterijen leeg zijn, terwijl ze altijd volledig opgeladen zijn. Hij doet dit zowel met herlaadbare batterijen als met wegwerp (Duracell of iets dergelijk...)

Nu is mijn vraag of dit kan hersteld worden en waar ik daarvoor terecht kan, ik ben al eens op zoek gegaan op de website van Fuji zelf, maar daar staat geen telefoonnummer noch e-mail adres op van een plaats waar ik het zou kunnen laten nakijken.

Kent iemand jullie een adres in de regio Hasselt waar ik dit kan laten herstellen, en kent iemand ook wat zoiets eventueel zou kosten?
    Ik heb op Google al wat vage informatie gevonden die mij verteld dat dit bijna evenveel zou kosten als een nieuwe camera, klopt dit?

Alvast bedankt voor jullie moeite!!

Alders Tom

Re: Fuji S5000 herstellen

Heb je al eens geprobeerd de camera te resetten ?
    Zijn de kontakten in het batterij compartiment nog in goede toestand ? Eventueel eens kuisen met alcohol en oorstokje of naar een vakhandel een een kuisstift aanschaffen.

Als je googled vind je genoeg over dit probleem ... De kans is ook dat de interne batterij moet vervangen worden..

Comment

Working...
    X