Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw fototoestel 500 a 600 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw fototoestel 500 a 600 euro

    Hallo dit is mijn eerste bericht op dit forum dus sorry als ik iets verkeerd doe

    maar ik had een vraag

    ik ga binnenkort mij een spiegelreflex camera aanschaffen
    en ik ben aan het twijfelen tussen een nikon d50/60/ canon eos450d canon eos1000d
    sony dslr350

    kan iemand me wat tips geven ik trek vooral wagens/motors geparkeerde/rijdende
    en vaak ook mensen en landschappen alles een beetje dus

  • #2
    Re: nieuw fototoestel 500 a 600 euro

    Hey en welkom,

    Ik kan je maar één ding aanraden.
    Ga eens naar een deftige fotowinkel.
    (geen supermarkt al la makro, carrefour of mediamarkt) Meestal is de kennis van de verkopers daar te beperkt of mag je niet alle camera's zomaar uittesten.
    Vraag dan aan de verkoper uit de fotowinkel om eens een paar toestellen in je handen te mogen vastnemen.
    De camera die je het best in je handen ligt koop je maar hé.
    Alle camera's in deze prijsklasse zijn aan elkaar gewaagd.
    Wil je toch het uiterste eruit halen, zal je ooit eens moeten investeren in degelijke objectieven. De kitlenzen zijn goed , maar zijn na verloop van tijd niet lichtsterk genoeg voor bepaalde doeleinden.

    Ik denk niet dat je hier vragen moet gaan stellen over merken, want iedereen zal zijn merk dan wel weer gaan verdedigen of zullen er rellen losbarsten

    Succes,
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

    Comment

    Working...
    X