Mijn vrouw kan ons kleindochterke nooit 'snel' genoeg vastleggen.
Ze neemt graag snaps...maar ze komt altijd te laat door de shutterlag...
(heb nog een 'verouderde' coolpix E8400).
...en mijn DSLR is te zwaar...
Ze vraagt nu een compactje dat: een korte shutterlag heeft (als dat al bestaat tenminste);
een groot LCD scherm (dan moet ze niet brillen), moet in haar handtas kunnen (die steekt eigenlijk al altijd vol )
Concreet werd er over de prijs niks gezegd, maar ik neem aan dat je voor zo'n € 250 a € 400 toch al wat kwaliteit moet hebben, of is dit het geval niet.
Wie heeft suggesties...wie heeft ervaring...
Sorry mods,er werden al talloze topics gestart over die compactjes, maar ik vind de info van 'shutterlag' nergens terug in de specificaties van die toestellekes...
Beste dank voor eventuele reakties en feedback.
mvg,
Roland
Ze neemt graag snaps...maar ze komt altijd te laat door de shutterlag...
(heb nog een 'verouderde' coolpix E8400).
...en mijn DSLR is te zwaar...
Ze vraagt nu een compactje dat: een korte shutterlag heeft (als dat al bestaat tenminste);
een groot LCD scherm (dan moet ze niet brillen), moet in haar handtas kunnen (die steekt eigenlijk al altijd vol )
Concreet werd er over de prijs niks gezegd, maar ik neem aan dat je voor zo'n € 250 a € 400 toch al wat kwaliteit moet hebben, of is dit het geval niet.
Wie heeft suggesties...wie heeft ervaring...
Sorry mods,er werden al talloze topics gestart over die compactjes, maar ik vind de info van 'shutterlag' nergens terug in de specificaties van die toestellekes...
Beste dank voor eventuele reakties en feedback.
mvg,
Roland
Comment