Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D90

    Hallo iedereen;

    Ik heb eindelijk besloten dat ik me een Nikon D90 met 18-200mm nikkorlens ga kopen en dan later nog een Tamron 17-50 2,8f....Maar nu vind ik hem bijna nergens meer in vooraad

    Ik zou hem willen kopen bij Foto Rubens in Wilrijk maar die wisten me te zeggen dat Nikon pas terug D90 camera's levert eind Februari en bij Grobet zijn ze ook al volledig uitverkocht...plus als ik me er één aanschaf in Februari dan is er waarschijnlijk al een prijsverhoging bijgekomen.......Je vind hem wel nog bij Digicamshop maar die geven maar 1 jaar fabrieksgarantie terwijl de andere 2 jaar geven...

    Zijn er nog alternatieven of ben ik genoodzaakt van te wachten?

    Groeten Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: Nikon D90



    6,5EUR verzendingskosten

    Goeie ervaringen mee, weliswaar maar één jaar garantie, maar dat merk je dan ook in de prijs.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D90

      Ik heb de mijne gekocht bij http://www.fotobastiaens.com/
      Winkel in Sint-Niklaas en Berlare. Versturen kan.
      2 jaar garantie.
      Geen idee of ze hem nog op voorraad hebben.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D90

        Hoi Templar,

        Ikzelf heb ook de D90 met de 18-200 VR, en terzelfdertijd eveneens de Tamron 17-50 F2.8 bijgekocht. Dus we zitten blijkbaar met dezelfde voorkeur. Ja, 't zijn toffe dinges!

        Mijn toestel werd ook aangekocht bij Foto Rubens, maar wel in Geel gaan afhalen omdat er ook dan in Wilrijk geen toestel meer in stock was. Ik had toen ook al het gevoel dat ik snel moest handelen, want het was in alle winkels van Studio73 het enige toestel in stock. Was in nov'08. Ik had dus de nodige dosis geluk.

        Moest ik van u zijn ik zou eens contact opnemen met www.geheugenkaart.be
        Volgens de site zou de body uit voorraad leverbaar zijn. Dit tegen de prijs van €969, met een geheugenkaart van 8Gb inbegrepen. Neem je daar de 18-200 bij, die kost €489.
        Samen dus €1458. Je kan uiteraard ook de lens elders kopen. Alhoewel..., bij Konijnenberg en Foto Rubens respectievelijk €533.82 en €529.

        Ik heb geen slechte ervaringen met geheugenkaart.be. Ik heb er rond nieuwjaar nog een 50mm F1.8 gekocht voor € 109. Nergens goedkoper te vinden. Ook vroeger al mijn SB800 daar gekocht.

        Overal stockproblemen, vermoedelijk wacht Nikon nog wat van leveren tot de prijsstijgingen er overal zijn...



        Veel succes met je zoektocht, hopelijk vind je spoedig wat je nodig hebt.
        Hou ons op de hoogte hé.
        Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D90

          Of HIER

          Toevallig op uitgekomen, geen ervaring mee.
          Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D90

            Ik heb hem verleden week http://www.pvfoto.be/index.php?action=home&lang=NL besteld en de volgende dag had ik hem al.
            D90 met 18 105 lens voor 1020 euro's

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D90

              Ik heb in het verleden praktisch al mijn materiaal gekocht bij Top-foto in Duitsland (Düren is net over de grens en is voor mij even rijden als Fotokonijnenberg). Ze spreken er trouwens perfect Nederlands en op de toestellen is ook 2 jaar garantie. Ik heb er zowel al online gekocht als in de winkel zelf, de service is altijd perfect en hij weet waarover hij spreekt.

              http://top-foto.de/item.php?id=NIKD9...aelgrc4pggk574

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D90

                Al eens gebeld met Art&Craft (Mariakerke -Gent), toffe mensen, veel positiefs hier op 't forum, maar eens zoeken, kan jammer genoeg geen link plaatsen ( effe googlen).


                Greetz
                Leo

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D90

                  art en craft:

                  body d90

                  nikkor 18-200mm

                  in kit blijkbaar ook uitverkocht los nog verkrijgbaar!!!

                  tamron 17-50 mm f2.8

                  voor de volledigheid

                  mvg david
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D90

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leo59 Bekijk bericht
                    Al eens gebeld met Art&Craft (Mariakerke -Gent), toffe mensen, veel positiefs hier op 't forum, maar eens zoeken, kan jammer genoeg geen link plaatsen ( effe googlen).


                    Greetz
                    Leo
                    Website Art & Craft
                    http://www.artencraft.be/TheDigitalE...t/default.aspx
                    Groeten,
                    Koen
                    Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D90

                      Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
                      Hallo iedereen;

                      ...Je vind hem wel nog bij Digicamshop maar die geven maar 1 jaar fabrieksgarantie terwijl de andere 2 jaar geven...

                      Zijn er nog alternatieven of ben ik genoodzaakt van te wachten?

                      Groeten Dirk

                      Is in België voor electronica 2 jaar niet verplicht?
                      Ik denk dat het zo op de website staat omdat ze dezelfde basistekst gebruiken als op hun .nl webside en daar mag 1 jaar wel.
                      'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D90

                        Allemaal bedankt,voor de snelle reactie's maar ik had graag mijn camera gekocht niet te ver uit de buurt. Ik ben van Beveren en ik zou hem graag ergens in Antwerpen willen kopen! Kwestie van als er iets aan moest zijn...dat ik hem niet te ver moet gaan terugbrengen...mijn voorkeur gaat uit naar Grobet en Foto Rubens maar aangezien die ze niet meer in stock hebben zal ik geduld moeten hebben vrees ik.

                        Groet Dirk
                        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D90

                          Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
                          Allemaal bedankt,voor de snelle reactie's maar ik had graag mijn camera gekocht niet te ver uit de buurt. Ik ben van Beveren en ik zou hem graag ergens in Antwerpen willen kopen! Kwestie van als er iets aan moest zijn...dat ik hem niet te ver moet gaan terugbrengen...mijn voorkeur gaat uit naar Grobet en Foto Rubens maar aangezien die ze niet meer in stock hebben zal ik geduld moeten hebben vrees ik.

                          Groet Dirk
                          Geheugenkaart is echt niet zo heel ver van Beveren hoor. Slechts 45km...

                          Als ik om materiaal ga moet ik wat verder rijden hoor;

                          Foto Rubens Wilrijk : 67 km
                          Geheugenkaart Putte: 72 km
                          Foto Rubens Geel : 117 km
                          Konijnenberg : 117 km

                          Ja, ge moet er natuurlijk iets voor over hebben als ge goed materiaal wil voor een schone prijs.
                          Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D90

                            art en craft in mariakerke bij gent

                            volgens google maps met geen 60km en 45min rijden
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D90

                              Mijn besluit staat vast. Ik ga vandaag mijn Nikon D90+18-200mm Nikkorlens bestellen bij Foto Basteans in St-Niklaas...heb er gisteren geweest en het leek me een vriendelijke man die me de nodie uitleg verschafte over hetgeen ik wilde.

                              Moet hem on-line bestellen en bij hem afhalen...kan wel nog een weekje duren...heb hem voor de prijs van 1335 euro. En natuurlijk 2 jaar Garantie...

                              Gegroet Dirk
                              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                              Comment

                              Working...
                              X