Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

450 d met grip = heel ander toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 450 d met grip = heel ander toestel

    ik heb een grip voor m'n D700, gebruik hem zelden... maakt niets uit als er een 70-200mm op zit of een 50mm.

    Maakt de camera lomp en groot, past minder goed in de tas, staat dikwijls veel wankeler op een statief, 't is heel gek om door de zoeker te kijken want die lijkt nu in eens veel verder te staan, wat niet zo is als je de camera gewoon in portret stand draait...

    slechts twee voordelen: extra batterij, en eventueel extra snelheid op een D700/D300... 8 beeldjes per seconde, voor wie dat kan gebruiken... en de tweede ontspan knop... waardoor je je handen en armen gewoon recht vooruit kan blijven gebruiken...

    ik heb hem nu, omdat men me dat aanraadde, maar zou het niet opnieuw doen...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #32
      Re: 450 d met grip = heel ander toestel

      Als ge gelijk ik nogal struis gebouwd zijt en je handen niet van de kleinste zijn en je hebt een 400D, dan geef ik je 1 raad, neemt die grip in huis. Je zal het je niet beklagen.

      Ik heb mijn spullen gekocht en de grip is er nooit meer af gekomen.

      En ja, 't is lekker stoer ogend. 1000 euro uitgeven en er niet fier over zijn...
      Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

      Comment

      Working...
      X